خبرهای داغ:

ضیافت افطاری( اطعام مهدوی ایتام) در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک برگزار شد

تعداد ۱۳۸ نفر حامی ، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون برای حمایت از کودکان ایتام در باغملک ثبت نام کردند
کد خبر: ۹۵۹۰۲۳۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک: با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار ، معاونت فرماندار ، بخشدار قلعه تل ، فرماندهی سپاه ضیافت افطاری( اطعام مهدوی ایتام) کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان باغملک برگزار شد.


در این ضیافت که بعد از نماز جماعت و افطاری بود حجت الا سلام بهمنی امام جمعه شهرستان در زمینه ایتام و محسنین در ماه رمضان به ایراد سخن پرداختند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بیان کرد: ۱۸۳ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در قالب طرح های اکرام و محسنین در ماه مبارک رمضان صاحب حامی شدند.

سید علی موسوی آقائی افزود: تعداد ۱۳۸ نفر حامی ، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون برای حمایت از کودکان ایتام در باغملک ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: تعداد ۴۴۱ نفر کودک یتیم و یا بد سرپرست تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان نیازمند حامی مالی می باشند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ادامه داد: ۱۷۳۴ حامی هم اکنون از کودکان نیازمند تحت پوشش باغملک حمایت می کنند ولی نیازمند تعداد حامی بیشتری می باشیم و هر فرد با اختصاص حداقل مبلغ ماهیانه ۵۰۰ هزار ریال برای هر یتیم می تواند از یک یا چند تا یتیم را حمایت کند.

وی یادآور شد: حامیان نیکوکار می توانند برای اطلاع از فرزندان نیازمند شهرستان و حمایت از فرزند مورد نظر خود به اداره کمیته امداد باغملک حضوری مراجعه فرمایند و یا با شماره تلفن ۰۶۱۴۳۷۲۴۵۶۹ واحد اکرام و ایتام باغملک در تمام روزهای هفته به غیر از ایام تعطیل در تایم اداری تماس حاصل نمایند.

موسوی آقائی در پایان خاطر نشان کرد: همه ساله از پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان که به عنوان هفته اکرام و اطعام نامگذاری شد ، کمیته امداد امام (ره) نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همچنین جذب حامی برای کودکان طرح ایتام و محسنین اقدام می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار