نشست تشریح برنامه های ویژه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه شهدای ارتش با حضور جانشین سپاه فتح و فرمانده تیپ زرهی ۳۷ ارتش شهید عطریان شیراز در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۷۴
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار مصطفی مثنوی در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان برگزار شد گفت: براساس آخرین آمار ارائه شده مجموع شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و سلامت و همه شهدای استان اکنون دو هزار شهید است که این تعداد ۲۰۸ شهید از ارتش جمهوری اسلامی است که ۲۰۰ نفر سربازانی هستند که دوران مقدس سربازی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

جانشین سپاه فتح استان ابراز داشت: یکی از ابلاغیه هایی که مورد تاکید فرمانده کل قوا نیز بوده برگزاری اجلاسیه ارتش است سال ۹۵ آمار دقیقی از شهدای ارتش استان نداشتیم که با تلاش‌های انجام شده این شهدا شناسایی و در دومین کنگره ملی اجلاسیه این شهدا برگزار خواهد شد. 

وی افزود: اجلاسیه ارتش شهدای استان در گچساران برگزار خواهد شد چرا که خواستگاه بیشتر این شهدا در گچساران است و با در نظرگرفتن شرایط آب و هوا این اجلاسیه برگزار خواهد شد.

سردارمثنوی گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب در بازسازی، نوسازی، توسعه و دفاع همه جانبه از کیان انقلاب اسلامی از کسی پوشیده نیست در این اجلاسیه ارتش به سه رکن مهم ارتش پرداخت خواهد شد.

برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی ارتش شهید عطریان شیراز هم در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در استان گفت: اجلاسیه شهدای ارتش همزمان با دهه ارتش و ششم اردیبهشت امسال در گچساران برگزار خواهد شد.

سرهنگ بهادر افشاری پور افزود: حضور فرماندهان و پیشکسوتان ارتش در گچساران، انتشار تولیدات مختلف، رونمایی از دو کتاب حوزه دفاع مقدس، گردآوری تمثال و زندگی نامه شهدای ارتش استان، حضور فرماندهان در شبکه استانی دنا، حضور و سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه دست آوردهای ارتش جمهوری اسلامی از برنامه‌های اجلاسیه است.

فرمانده تیپ زرهی ۳۷ ارتش با اشاره به اینکه ارتش انقلابی شعار اجلاسیه است گفت: اعزام یک تیم پزشکی و جهادی به روستاهای محروم گچساران، اعزام تیم روانپزشکی و روان شناسی ارتش به روستاهای محروم استان، برپایی بیمارستان صحرایی با ویزیت رایگان از دیگر برنامه های اجلاسیه است.

این مسئول ابراز داشت: در این ایام نشست‌های تبیینی با حضور فرماندهان ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

فرمانده تیپ زرهی ۳۷ ارتش شهید عطریان شیراز گفت: در راستای اجلاسیه شهدای ارتش میدان انقلاب یاسوج به اسم شهدای ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری خواهد شد.

تشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استانتشریح برنامه های ویژه اجلاسیه شهدای ارتش در سپاه فتح استان

 

ارسال نظرات