مهربان مثل معلم

 روایتی از تعهد و مهربانی یک معلم

 روایتی از تعهد و مهربانی یک معلم
روایتی از معلم قزوینی، که طی اقدام خداپسندانه ای، هزینه درمان دانش آموز خود را تقبل نمود.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۹۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

قزوین_ به گزارش بسیج، معلم قزوینی، طی اقدام خداپسندانه ای، هزینه درمان دانش آموز خود را تقبل نمود.

ابوالفضل قلعه قوند، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه فرهنگیان در اولین سال کاری خود به عنوان مدیر آموزگار در مدرسه شهداء شنستق علیاء منطقه خرمدشت مشغول به خدمت می باشد. 

او معلمی را مسئولیتی فراتر از یک شغل می داند و می گوید باعشق و علاقه معلمی را انتخاب کردم ومعتقدم معلم خوب، دانش آموزان را به سوی کمال و پیشرفت هدایت می کند.

این معلم متعهد می گوید: پس از تشنج های مکرر دانش آموز پایه سوم ابتدایی در کلاس درس، علت را از اولیای دانش آموز جویاشدم و متوجه شدم مادر دانش آموز به دلیل تنگدستی و هزینه های بیمارستان و نیز پاره ای از مشکلات از بیان واقعیت ماجرا امتناع می کند. 

وی ادامه می دهد: با مشاهده تشنج ها و بی حالی های مکرر دانش آموزم با همکاری و هماهنگی مجید کاظم خانلو راهبر آموزشی و تربیتی منطقه، ضمن پیگیری های مستمر، بالاخره با متقاعد کردن اولیاء مبنی بر اهمیت و ضرورت سلامتی فرزندشان، بعد از تعطیلی مدرسه، دانش آموزم را به همراه خانواده اش به بیمارستان بردم و پس از انجام آزمایشات اولیه مشخص شد، به بیماری دیابت مبتلاست.

 بلافاصله اقدامات لازم برای بستری شدن دانش آموزم در حضور اولیاء، با هزینه شخصی و ایاب ذهاب روزانه خانواده اش به بیمارستان را تقبل نمودم و پس از هشت روز بستری در بیمارستان و تهیه دارو، خوشبختانه به آغوش خانواده بازگشت.

او ادامه می دهد: البته هنوز طول درمان کامل نشده است، برای بررسی وضعیت سلامتی دانش آموزم هر هفته، به همراه خانواده اش، او را برای معاینه پزشکی، به قزوین می برم و مستمر پیگیر روند درمان دانش آموزم هستم.

عشق و ایثار این معلم مهربان قزوینی برای همیشه در ذهن دانش آموزانش ماندگار خواهد ماند.

گفتنی است؛ این مدرسه دارای ۱۸ دانش آموز می باشد.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار