حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس دشمن شکن بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس کم نظیر و دشمن شکن بود.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این گفتگو ضمن محکومیت اقدام رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق افزود: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل شکست‌های نظامی و سیاسی پی در پی دچار سردرگمی شدید در منطقه شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بی‌سابقه بود اذعان کرد: مردم استان ولایتمدار بوشهر با حضور گسترده و بی‌سابقه خود در راهپیمایی روز قدس که با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار گردید بار دیگر حماسه‌ای نو در تاریخ درخشان استان بوشهر به ثبت رساندند.
سید عبدالرضا هاشمی در پایان با اشاره به وضعیت بحرانی رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی به دلیل جنایات گسترده خود در منطقه تا کنون ضربات جبران ناپذیری را از جبهه مقاومت دریافت کرده و به طور کامل در منطقه سردرگم و شکست خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات