خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان:

قرآن برای ما یک کتاب درس زندگی است/حجاب امانت خداست قول بدهیم که حفظش کنیم

حجت الاسلام نورعلی اسدی گفت: امروز همه ما با این جشن با خدا و رسول و قرآن عهد و پیمان می‌بندیم که به گونه‌ای عمل و رفتار نماییم که خدا از ما راضی و خشنود باشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۰۲
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

قرآن برای ما یک کتاب درس زندگی است/حجاب امانت خداست قول بدهیم که حفظش کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در مراسم جشن روزه اولی های این شهرستان گفت: خداوند ما را به عنوان اشرف مخلوقات خلق نموده و ما به عنوان بهترین، خلق شدیم و خدا به همه ملائک دستور سجده به انسان داده است و شیطان قسم به خدا خورده که انسان را گول بزند و از راه راست منحرف نماید.

وی افزود: وقتی شما روزه می‌گیرید و نماز می‌خوانید شیطان خیلی ناراحت میشه خدا برای اینکه کارهای خوب یاد ما بده و روش خوب زندگی کردن را به ما بیاموزد یک کتاب درس زندگی به نام قرآن برای ما فرستاده است.

اسدی تصریح کرد: امروز همه ما با این جشن با خدا و رسول و قرآن عهد و پیمان می‌بندیم که به گونه‌ای عمل و رفتار نماییم که خدا از ما راضی و خشنود باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان خاطرنشان کرد: خدا با تکلیف و دستورات خود از ما انتظار بهترین و برترین بودن و برتر شدن از ملائک و فرشتگان را دارد با خدا عهد ببندید که نماز اول وقت رعایت عفاف و حجاب جز اولین‌های زندگی ما باشد و این اولین سال بندگی و روزه شما جز شیرین‌ترین لحظات و خاطرات زندگی باشد حجاب امانت خداست قول بدهیم که حفظش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار