نشست صمیمی سردار رجبی با خانواده شهدای مدافع حرم در ارومیه برگزار شد

نشست صمیمی سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با خانواده شهدای مدافع حرم در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۶۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، شب گذشته ۱۹ فروردین در نشست صمیمی با خانواده شهدا مدافع حرم و امنیت استان که همراه با ضیافت افطاری همزمان با ماه رمضان در ارومیه برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه خود را مدیون شهدا می‌دانند.

وی دوام وبرقراری زندگی عادی اقشار مختلف مردم را مرهون فداکاری و جان‌فشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و ادامه داد: اگر رزمندگان اسلام فداکاری نمی‌کردند امنیت کنونی هرگز برقرار نمی‌شد بنابراین همیشه و همه جا خود را مدیون آنها می‌دانیم و این موضوع یک واقعیت محض است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: شهدا بهترین سرمایه وجودی خودشان یعنی جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند، ان شاالله در سایه این جان‌فشانی‌هایی که صورت گرفته است وحدت کلمه، اتحاد و همدلی همواره در کشورمان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه کاروان شهدا همواره در حال حرکت است، ادامه داد: در این موضوع تردید وجود ندارد که خون شهدای ایران اسلامی در امتداد خون شهدای کربلا و نهضت حسینی است، چراکه وعده الهی حق بوده و مجاهدت‌هایی که انجام می‌شود نزد خداوند متعال ثبت و ضبط می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی باید مجاهدت کرد، گفت: هر کسی به هر نحوی که می‌تواند باید در این راستا گام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار