زنجان-مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:رسالت سازمان بسیج هنرمندان کشف و حمایت از استعدادهای هنری،ارائه هنر انقلابی و مقابله با تهاجم هنری غرب با کمک قشر هنرمندان می باشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۹۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

کشف و حمایت از استعدادهای هنری رسالت بسیج هنرمندان است/برگزاری برنامه های متنوع همزمان با هفته هنرانقلاب اسلامی در زنجان

ابراهیم رستمخانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار کرد:بیستم فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی به نام روز بسیج هنرمندان نام‌گذاری شده است.

 

وی با بیان اینکه رسالت سازمان بسیج هنرمندان ارائه هنر انقلابی و مقابله با تهاجم هنری غرب با کمک قشر هنرمندان می باشد،تصریح کرد:در همین راستا بازه زمانی ۱۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه به‌نام هفته هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است که هر ساله به این مناسبت برنامه‌های متنوعی در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به مشارکت هنرمندان بسیجی در موضوعات مختلف ملی و مذهبی گفت: کمک به هنرمندان جهت ارتقا هنرشان و کشف استعدادهای هنرمندان متعهد از جمله اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

 

رستمخانی با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان از فعالان هنری در عرصه های مختلف حمایت می کند،افزود:برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی-هنری با حداقل هزینه،در اختیار قراردادن امکانات و فضای مناسب برای برگزاری کلاس های هنری و… برخی از این حمایت هاست.

 

وی در ادامه به برخی از برنامه های قشر بسیج هنرمندان استان زنجان در هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس،دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید والامقام دفاع‌مقدس «سیدجواد موسوی»،برگزاری مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت "شهید سید مرتضی آوینی" و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان، اختتامیه مرحله استانی رویدادهای هنری و ادبی دهمین کنگره سراسری شعر بسیج (افق های روشن)،یازدهمین جایزه داستان کوتاه بسیج ( ادب) و پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با حضور آرش زینال خیری؛مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور جمعی از این برنامه هاست.

 

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه استان زنجان هنرمندان و استعدادهای بسیار خوبی در زمینه های هنری دارد،یادآور شد: تربیت هنرمندان ارزشی، ولایی و تولیدات فاخر ارزشی را به جد پیگیر بوده و از خالقان هنر ارزشی حمایت می‌کنیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار