خبرهای داغ:

تاکید بر همکاری بیشتر قرارگاه رسانه ای فضای مجازی سپاه و صداوسیمای مرکز کرمانشاه

در نشستی بر همکاری بیشتر قرارگاه های رسانه ایی فضای مجازی سپاه استان و صداوسیمای مرکز کرمانشاه تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۳۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این نشست یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با  قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و شکست رسانه های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن  این حضور خواستار هم افزایی بیشتر اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و بسیج در راستای مقابله با این توطئه ها شد.
وی افزود: دشمن وقتی از جنگ سخت با نظام ناامید شده در عر صه جنگ نرم  ورود کرده و ماباید خود را در این فضا بیشتر تقویت کنیم.
مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمانشاه هم در این نشست با تسلیت شهادت فرماندهان سرافراز سپاه پاسداران در سوریه و شهدای امنیت حادثه اخیر سیستان و بلوچستان گفت: ما خودرا مرهون فداکاری این عزیزان میدانیم  و مردم هم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس افتخار آفرینی کردند.
موسوی افزود:  اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و بسیج در عرصه ای فعالیت می کنند که جایگاه بالا و حساسی دارند و  باید نهایت استفاده را از توان و ظرفیت  بسیجی بودن و رسانه ایی بودن ببرید و خود را بیشتر از پیش مجهز و توانمند کنند.
مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمانشاه افزود: دشمن زودتر از ما فعالیت  خود را در این فضا آغاز کرده  است ولی دست ماهم با حضور جوانان  و با روحیه انقلابی که هوشمندانه و با برنامه در این عرصه حضور دارند خالی نیست.
وی همچنین با اشاره به وجود قرار گاه رسانه ایی فضای مجازی در صداوسیمای مرکز کرمانشاه راوی نخستین بودن در وقایع را بسیار مهم دانست و گفت: اگر  عملگرا و راوی نخست نباشیم دشمن آنچیزی را که مطلوب خودش خواهد بود عرضه  خواهد کرد.
در پایان این مراسم از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار