سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام؛

جمعیت ایثار گران ایلام ۱۰۲ هزار نفر می باشد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: ۱۰۲ هزار نفر از جمعیت استان ایلام ایثارگران هستند که در سال جاری برنامه‌های خوبی در زمینه مسکن و اشتغال برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در مراسم ضیافت افطاری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان و امام جمعه شهرستان آبدانان، گفت: شهرستان آبدانان یک شهر فرهنگی و هنری و علمی است که شهدای شاخصی مثل شهید جرایه، شهید رضایی‌نژاد و شهید طهماسبی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: در سال جاری اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان آبدانان جزو اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام قرار گرفته است، شهرستان آبدانان ۲۲۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: مردم این شهرستان در زمان‌های مختلف نشان داده‌اند پای نظام و انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر از جمعیت استان ایلام ایثارگر هستند، خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه‌های خوبی در زمینه مسکن، اشتغال، درمان، برنامه‌های فرهنگی و...برای جامعه ایثارگران استان پیش‌بینی شده است.

رحیمی عنوان کرد: از همه نخبگان، جوانان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و همه آحاد مردم تقاضا داریم به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای اجرای برنامه‌ها به خصوص برنامه‌های فرهنگی کمک کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار