در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا برگزارشد؛

اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان

آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۵۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خانمیرزا با تبریک  عید سعید فطر گفت: ماه رمضان، ماه مغفرت و آمرزش بود که با همه خوبی ها و برکاتش در حال به پایان رسیدن است.

حجت الاسلام محمدی پناه افزود:به لطف خدا برنامه های قرآنی خوب و متنوعی با عنوان "نور مبین" کلاسهای اخلاق و احکام همچنین محافل انس با قرآن مشترک با  ادارات و فراجا در شهرستان در طول ماه مبارک رمضان برای پایوران ، سربازان وکارمندان برگزار شد .

وی، با اشاره به نقش وجایگاه پراهمیت قرآن این کتاب آسمانی در داشتن زندگی سالم هر شخصی اظهارداشت :  با توجه به سفارشات اکید دین مبین اسلام بر قرائت روزانه آیاتی چند از کتاب آسمانی ، باید تلاش کنیم تا  انس با قرآن در غیر ماه مبارک رمضان هم استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی پناه، در ادامه عنوان کرد: عید فطر یکى از دو عید بزرگ اسلامى است که درباره آن احادیث و روایات فراوانی وارد شده است. مسلمانان روزه‏ دار که ماه رمضان را به روزه گذرانده و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده‏اند، اکنون پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند میطلبند،اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.

وی افزود: عید فطر داراى اعمال و عباداتى است که در روایات معصومین(علیهم السلام) به آنها پرداخته شده و ادعیه خاصى نیز درباره آن آمده است و از سخنان معصومین(علیهم السلام) چنین استفاده مى ‏شود که روز عید فطر، روز گرفتن مزد است، و لذا در این روز مستحب است که انسان بسیار دعا کند و به یاد خدا باشد و خیر دنیا و آخرت را بطلبد.

در پایان این مراسم از  فعالان در برنامه های ماه رمضان تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار