خبرهای داغ:
حجت الاسلام قربانی:

عید فطر، عید طاعت و رهایی مومنین از بند شیاطین و غفلت‌ها است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: عید بزرگ فطر، عید طاعت و بندگی و رهایی مومنین از بند شیاطین و غفلت‌ها است.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۶۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در ویژه‌برنامه اختتامیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار کرد: این عید بزرگ، عید طاعت و بندگی و رهایی مومنین از بند شیاطین و غفلت‌ها است.

وی بیان کرد: طبق روایات اسلامی، هر قدر که خداوند متعال در طول ماه مبارک بندگان خود را بخشیده است در شب عید فطر مغفرت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: ماه رمضان، ماه عید اولیای الهی ست چراکه همه اعمال و حتی خوردن و خوابیدن آنها در پیشگاه الهی ثواب دارد.

وی افزود: یکی از برکات این ماه مبارک این است که هر ساله طبق آمار تخلفات مختلف در این ماه کاهش پیدا می‌کند و کارهای نیک و خیر در این ماه انتشار و ترویج می‌یابد.

قربانی با شرح فرازهایی از دعای ۴۵ صحیفه سجادیه در وداع با ماه مبارک رمضان گفت: انس با صحیفه سجادیه یکی از راه‌های تعالی روحی و معنوی انسان است.

وی افزود: امام سجاد(ع) در این دعای شریف و برشمردن همه صفات و کمال الهی، ماه مبارک رمضان را با مضامین عالی تمجید و به درگاه خداوند با تضرع طلب مغفرت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات