خبرهای داغ:
به مناسبت آخرین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با روز قدس وروز مبارزه با استکبار جهانی مراسم راهپیمایی با شکوه روز قدس با شعار حماسه ایستادگی و محو رژیم غاصب اسرائیل همراه با سخنرانی مسئولین با حضور آحاد مردم شهید پرور، فرماندهان ارشد نظامی، استانداران و دهیاران،آیات عظام، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، نیروهای نظامی و انتظامی، پایوران و بسیجیان گردانهای امام حسین علیه السلام در استان اصفهان و دیگر شهرستاهای استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۸۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین علیه السلام، راهپیمایی با شکوه روز قدس با شعار حماسه ایستادگی و محو رژیم غاصب اسرائیل در استان اصفهان و دیگر شهرستاهای استان با حضور آحاد مردم شهید پرور، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با روز قدس برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین علیه السلام ضمن عرض تسلیت شهادت فرماندهان سرافراز سپاه پاسداران در سوریه و شهدای امنیت حادثه اخیر سیستان و بلوچستان گفت: ما خودرا مرهون فداکاری این عزیزان میدانیم  و مردم هم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس افتخار آفرینی کردند، حدود شش ماه از عملیات بی نظیر و غرور آفرین طوفان الاقصی که مقام معظم رهبری آن را شکستی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی دانستند، می گذرد که در طول حدود هفتاد سال از موجودیت رژیم غاصب قدس ، چنین عملیاتی به این بزرگی تا کنون علیه اسرائیل صورت نگرفته است.

این مسئول در ادامه افزود: این عملیات باعث خط بطلان کشیدن به افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی با توجه به تبلیغات فراوان در خصوص قدرت اسرائیل شده است. که آن را یک پیروزی برای حماس دانست که پس از حدود شش ماه از حمله اسرائیل به غزه ، هیچ یک از دست آوردها و اهداف اعلامی ارتش اسرائیل از قبیل آزادی اسرا ، نابودی حماس و ترور رهبران آن محقق نشده است، لذا به همین مناسبت کلیه گردانهای امام حسین علیه السلام از لشکر 14 امام حسین علیه السلام به همراه بسیجیان وخانواده هایشان همراه با عموم مردم در خیابانها ومیادین شهر راهپیمایی روز قدس را گرامی داشتند.

فرمانده گردان ۱۰۹ حضرت امام حسین علیه السلام گفت : روز جهانی قدس رویدادی سالانه است که طی آن تظاهرکنندگان همبستگی خود را با مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغال سرزمین های فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.تجمعات به مناسبت روز قدس در سراسر کشورمان برگزار می شود. روز قدس هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می شود. این مراسم در ایران در سال 1979 برای اعلام حمایت از “آزادی” بیت المقدس و اعتراض به اشغال سرزمین های فلسطینی توسط اسرائیل آغاز شد.

فرمانده گردان110 حضرت امام حسین علیه السلام گفت: در راهپیمایی روز قدس ، همراه با همه آزادیخواهوان دنیا و مسلمانان جهان اسلام، مردم غیور و ولایتمدار شهرستان لنجان نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سرداده و با اعلام حمایت همه جانبه از مردم غزه، آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد، مقام معظم رهبری فرمودند: تنها راه‌حل فلسطین؛ بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین‌های خود و اخراج صهیونیست‌های غاصب از آنجا می‌باشد و ما ایمان داریم که اسلام سرانجام فلسطین را نجات داده و قدس عزیز را از دست متجاوزین پس خواهد گرفت.

فرمانده گردان ۱۱۲امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبرگفت: راهپیمایی از میدان تاسوعا تا میدان شهدا انجام گرفت ومردم شعارهای استکبارستیز برای نابودی هرچه زودتر رژیم غاصب صهیونیستی سردادند وجنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان مزدور ایشان مثل آمریکای جنایت کار در غزه را محکوم کردند، در ادامه راهپیمایی،مردم انقلابی ودشمن ستیز شهرستان در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت نمودند و با قرائت قطع نامه استکبار ستیزی وحمایت از مردم مظلوم غزه را نشان دادند.

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین علیه السلام بیان داشت:روز قدس یکی بزرگ ترین و مهمترین از روزهای در تاریخ کشورمان بوده که مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده و باشعار مرگ بر استکبار از آنان حمایت و همدلی می‌کنند و سعی میکنند نفرت خود را به رژیم صهیونسیتی نشان دهند.  و همچنین حمایت همه جانبه خود را از طریق های مختلف نشان داده و خواهند داد .

لازم به ذکر است که دیگر گردانهای امام حسین علیه السلام پا به پای مردم در همه جای استان و شهرستانها یاد و خاطره این روز را گرامی داشتند.

ارسال نظرات