انس با قرآن آرامش را در خانواده به ارمغان می آورد

سردار مسلمی: هرکسی که در خانواده اش، فضای قرآنی حاکم باشد از آرامش عمیقی که خیلی ها در حسرت آن هستند، بهره مند می شود.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۹۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در آئین اختتامیه سی امین جشنواره قرآن و عترت بسیج مازندران ضمن تشکر و قدردانی از همه خواهران و برادران حاضر در این جلسه معنوی و هم چنین مسئولین و دست اندرکارانی که جهت اجرای این برنامه در طول ماه زحمت کشیدند، گفت: بنده مفتخرم که امروز در جلسه ای مشرف باشم که خانواده هایی حضور دارند که متمسک به قرآن شدند و زیربنای خانواده یشان را قرآن قرار دادند.

وی در ادامه افزود: هرکسی که در خانواده اش، فضای قرآنی حاکم باشد از آرامش عمیقی که خیلی ها در حسرت آن هستند، بهره مند می شود.

سردار مسلمی تصریح کرد: قرآن یک متای بسیار ارزشمندی است که راه انسان را مشخص می کند و همه عمر انسان بستگی به این کتاب دارد.

وی با اشاره به کشورهای غربی که به قرآن روی آورده اند، اظهار کرد: امروزه خیلی از کشورهای غربی در حوزه مبانی شناسی از کتاب قرآن استفاده می کنند، از اهل بیت برای درمان مشکلات روحی و روانی استفاده می کنند اما ما در جامعه خودمان غافل از این موضوع هستیم. بسیاری از مشکلاتی که در جامعه داریم به علت فاصله گرفتن از کتاب خدا می باشد، آسیب های اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و بسیاری از مشکلات دیگر که گریبانگیر جامعه ی امروزی ما شده است به واسطه فاصله گرفتن از این کتاب ارزشمند است.

فرمانده سپاه کربلا توفیق خدمتگزاری در راه قرآن و در یک جامعه قرآنی را از خداوند مسئلت نمود و افزود: شما بزرگواران که در مجالس و محافل و در خانواده خودتان که با قرآن مانوس هستید برای مسئولین و برای ما که جزیی از مسئولین هستیم دعا کنید که ان شاءالله هرچه بیشتر در خدمت قرآن باشیم و کتاب عزیز را بیشتر در جامعه و بین مردم معرفی کنیم و مردم بیشتر از این فضا استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار