در ماه مبارک رمضان انجام شد:

طبخ و توزیع ۳۰هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده در بین مددجویان شهرستان جغتای

رئیس کمیته امداد شهرستان جغتای گفت: با مشارکت خیرین و نیکوکاران بیش از ۳۰ هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده طبخ و بین مددجویان شهرستان جغتای توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۹۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جغتای، رضا مسکنی، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جغتای ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکاران به جهت شرکت در برنامه اطعام و افطاری ساده در کل روستاهای شهرستان و حامی شدن تعداد زیادی از مومنین در حمایت از ایتام و توزیع بسته های معیشتی بین مددجویان، اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان تعداد ۹ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم و تعداد ۱۹ هزار و ۱۵۰ وعده افطاری ساده بین نیازمندان در سطح روستاهای شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: همچنین با مشارکت خیرین و نیکوکاران عزیز تعداد ۳۶۲ بسته معیشتی نیز تهیه و به خانواده های نیازمند در شهرستان اهدا شد.

مسکنی، افزود: مراکز، واحدهای نیکوکاری، شوراهای فرعی زکات و رابطین این نهاد در روستاهای شهرستان جغتای همزمان با عید سعید فطر و ایجاد پایگاه جمع آوری فطریه آماده جمع آوری فطریه و کفارات شما مومنین روزه دار بوده و ملزم به هزینه کرد برای نیازمندان همان روستا ظرف مدت ۴۸ساعت خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار