با حضور رئیس‌کل دادگستری ایلام، جمعی از معاونین دادگستری و مراجع قضائی؛

آزادی ۸ زندانی ایلامی به مناسبت عید سعید فطر

در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر با کمک ستاد دیه و خیرین ایلامی، هشت زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۵۹۰۸۹۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های ایلام عمران علی محمدی ظهر امروز در ابتدای مراسم آزادی هشت زندانی ایلامی به مناسبت عید فطر از تلاش‌های کارکنان سنگر اصلاح و تربیت و ستاد دیه ایلام در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تقدیر کرد و در خصوص انجام کار خیر و دستگیری از نیازمندان مطالبی را عنوان نمودند.

 

 رئیس‌کل دادگستری ایلام در ادامه به سبک زندگی اسلامی و انتخاب راه درست برای دوری از خطا و همچنین توسل به ائمه اطهار (ع) نیز اشاره کرد و گفت: بازسازگاری اجتماعی و توانمندسازی زندانیان و خانواده‌های آنان از اهداف مهمی است که در قالب اقدامات تأمینی و تربیتی گنجانده شده است و بحمدالله روند مطلوبی را دنبال می‌کند.

 

 

گفتنی است این مراسم با حضور رئیس‌کل دادگستری ایلام، دادستان مرکز ایلام، مدیرکل زندان‌های ایلام و جمعی از معاونین دادگستری و مراجع قضائی برگزار شد و در پایان این مراسم ضمن تجلیل از کارکنان فعال فرهنگی، با کمک ستاد دیه ایلام هشت زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار