خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن كریم شركت نفت و گاز اروندان در شهر دارخوین

محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان و عموم مردم در حسینیه اهل البیت (ع) شهر دارخوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۲۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ این محفل باشکوه قرآنی با سخنرانی امام جمعه شادگان، قرائت قاریان برجسته کشوری و اجرای گروه تواشیح و مدحه سرایی مداحان همراه بود.

این مراسم معنوی با استقبال پرشور مردم مؤمن و روزه دار شهر دارخوین و حضور مسئولین محلی برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحمن منصوری امام جمعه شادگان طی سخنانی ضمن تشکر از مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل، رئیس روابط عمومی و دارالقرآن کریم شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان شرکتی کوشا در اشاعه فرهنگ قرآنی و متعهد به مسئولیت های اجتماعی خود، اظهار داشت: از الطاف ماه مبارک رمضان بهار قرآن، فرصت ویژه ذکر و انس با این کلام وحی است، و بهره‌گيری از آيات نورانی قرآن كريم در کنار عترت بی شک موجب سعادت دنيوی و اخروی و تنها راه نیل به تعالی و نجات انسان هاست.

وی در ادامه ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآن و عترت را یک مسئولیت همگانی دانسته، و به ادامه این چنین برنامه هایی با کیفیت قرآنی و فرهنگی در شهرستان های حوزه تاسیساتی این شرکت تاکید کرد.


در این برنامه سرگرد یونسی فرمانده حوزه سید الشهدا از همکاری مدیرعامل مهندس عذاری(نفت وگاز اروندان) مدیر روابط عمومی مهندس نصیری، مسئول دارالقرآن بابت فعالیت های فرهنگی و قرآنی دربخش دارخوین تقدیر وتشکر کرد .

شایان ذکر است پیش از این ، شرکت نفت و گاز اروندان با هدف بهره مندی از این ایام در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی مراسمات و برنامه های متنوعی بسیاری همچون؛ محفل انس با قرآن در شهرستانهای سوسنگرد و هویزه و همچنین رزمایش کمک های مومنانه در مناطق محروم غرب کارون برگزار نموده، که انجام این امور به همت روابط عمومی، دارالقرآن کریم، خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی و پایگاه مقاومت بسیج و حراست به سرانجام رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها