خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه گتوند :

بهره‌مندی از ظرفیت نسل جوان در تقویت حلقه های صالحین فراموش نشود

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند بابیان اینکه کار تربیتی بدون اخلاص و تقوا امکان پذیر نیست، گفت: استفاده از ظرفیت نسل جوان در تقویت حلقه های صالحین فراموش نشود.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۷۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵


به گزارش خبرنگار بسیج گتوند حجت الاسلام محمود عسکری در مراسم تقدیر از برگزیدگان قرآنی حلقات صالحین پایگاه دشت بزرگ بخش عقیلی شهرستان گتوند، اظهار کرد: قرآن کریم این عالم را محلی برای تربیت انسان و رشد و حرکت او به سوی سعادت معرفی می‌کند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج گتوند افزود: یک مربی عرصه دینی و اعتقادی برای اینکه در امر تربیت موفق باشد ابتدا باید خود متعلم حقیقی باشد و راه دستیابی به تعلیم واقعی و معارف الهی نیز بهره‌مندی از تقوا است.

وی با بیان اینکه تعلیم بدون تربیت امکان پذیر نیست، ابراز کرد: بدون دست‌یابی به تقوا شاید برخی اصطلاحات و مفاهیم علمی را بتوان آموخت و ارائه داد، اما تعلیم و تربیت واقعی اتفاق نمی‌افتد.

عسکری با تاکید بر اینکه هیچ کار تربیتی بدون اخلاص و تقوا امکان پذیر نیست، بیان کرد: در مسائل تربیتی کسی مربی است که خودش تربیت شده و از مسائل معنوی سیراب باشد بنابراین همه ما نیازمند اخلاص هستیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها