فرماندار شهرستان البرز در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان البرز؛

  دستگاه ها و ادارات ملزم به اجرای دستورالعمل های عفاف و حجاب هستند

 

دستگاه ها و ادارات ملزم به اجرای دستورالعمل های عفاف و حجاب هستند
غفوری در اولین جلسه عفاف حجاب شهرستان البرز گفت؛ همه ادارات و مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات باید نسبت به دستورالعمل های حجاب اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۶۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

قزوین_ به گزارش بسیج، اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان البرز در سال ۱۴۰۳ به ریاست غفوری فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه الوند، تقی زاده دادستان، منصوری فرماندهی انتظامی شهرستان، ملکی معاون سیاسی فرماندار، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات و مسئولین کمیته‌های ۹ گانه ستاد عفاف و حجاب، در محل فرمانداری البرز برگزار شد.

مصطفی غفوری فرماندار البرز ضمن تقدیر از اقدامات ادارات و دستگاه‌ها در حوزه توسعه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سال گذشته، اظهار داشت: رسیدگی به موضوعات عفاف و حجاب نیازمند هم افزایی و اهتمام دستگاه‌ها جهت انجام اقدامات اثر گذار می‌باشد و در این راستا هر دستگاه از ظرفیت‌های خود، متناسب با مسئولیت و طرح‌های پیشنهادی، استفاده کند.

وی افزود: مصداق‌هایی که نیازمند ورود و تذکر خواهد بود، در صورت مشاهده توسط دستگاه و اداره مرتبط پیگیری گردد، به نحوی که مانع بروز مجدد شود.

فرماندار شهرستان البرز تاکید کرد: مطابق با دستورالعمل‌ها، ارائه خدمات به افراد خاطی و فاقد حجاب ممنوع است و همه ادارات و مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

گفتنی است؛ در این جلسه روسای ادارات و مسئولین کمیته‌های ۹ گانه ستاد، به ارائه گزارش اقدامات خود در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی امام جمعه الوند، ضمن تبیین سیاست‌های نظام در حوزه عفاف و حجاب، موضوعات مطروحه در جلسه را مورد بررسی قرار داد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار