برگزاری میزخدمت جهادی در زاهدان

میز خدمت جهادی نذر سلامت ارمغان رمضان وایثار به مناسبت عید فطر در زاهدان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۸۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نادر میری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در حاشیه اقامه نماز عید فطر ضمن تبریک عید فطر با اشاره ب این مطلب که عید فطر روز اول ماه شوال و در پایان ماه رمضان است، این روز از مهم‌ترین جشن‌ها و اعیاد مسلمانان است.

وی با اشاره به این مطلب که در کشورهای اسلامی، عید فطر از جمله اعیاد بسیار مهم محسوب می‌شود، ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به مردم و نمازگزاران عید فطر، ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت همزمان با روز عیدفطر در قالب میز خدمت جهادی، نذر سلامت، ارمغان رمضان و ایثار با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه در زاهدان برگزار شد.

نادر میری با اشاره به این مطلب که این میز خدمت جهادی با هدف سلامت همکانی، امید آفرینی، روشنگری درحوزه سلامت اجرا شده است، افزود: در این برنامه پزشکان جهادی، مدیران انقلابی درحمایت طرح درمانی جهادی، ویزیت رایگان که در محل مصلی المهدی(عج)  محل اقامه نماز عید فطردر شهرستان زاهدان برگزار شد مشارکت و همکاری داشته اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: در این میز خدمت جهادی یاوران سلامت مدافعان امنیت با ارائه خدمات حداقل ۱۰۰میلیون تومان بسته خدمتی رایگان به نمازگزاران عید بندگی بوده است.

گفتنی است: توزیع دعای عید فطر، تمثال شهیدحاج قاسم سلیمانی، توزیع بسته فرهنگی، پک بهداشتی و برگزاری مسابقه عید انه از دیگر برنامه های اجرا شده گروه جهادی یاوران سلامت در میز خدمت جهادی نذر سلامت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار