پدر شهیدان الله کرم خرسندیان، الله‌‌کس نوربخش و حجت الاسلام محمد خرسندیان دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۹۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،مراسم تشییع پدر شهیدان خرسندیان فردا پنج شنبه ۲۳ / ۱ / ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ از  محل کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت زادگاهش چیتاب برگزار و در کنار فرزندان آسمانی‌اش به دست ابدیت سپرده خواهد شد.
مرحوم امرالله خرسندیان پدر سه شهید دفاع مقدس؛ الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان است. الله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، الله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تاثر خاطر شد.

رئیس جمهور افزود: این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید بزرگوار دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام دکتر احمد وحیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تاثر خاطر همشهریان و دوستداران ازجمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد. این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگوهای مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد. این‌جانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.

احمد وحیدی - وزیر کشور


متن پیام تسلیت سید‌امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس سازمان بنیاد شهید کشور به شرح زیر است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خرسندیان
سلام علیکم
دران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «حاج امراله خرسندیان» پدر شهیدان والامقام «اله کرم و شیخ محمد خرسندیان و آله کس نوربخش» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

پیام تسلیت سرلشگر محسن رضایی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان تاسف برانگیز انسان مومن، صبور و فداکار، آقای حاج امرالله خرسندیان، پدر شهیدان والامقام الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز، مهدی و الله رحم خرسندیان را به جامعه بزرگ ایثارگران کشور و بعموم مردم غیور و وفادار استان کهگیلویه و بویراحمد و همه دوستان و بستگان و بازماندگان، به ویژه به خانواده شریف ایشان صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

بی تردید این پدر فداکار، امروز در محضر الهی میهمان فرزندان شهید خویش است. از خداوند متعال برای آن فقید سعید رفعت درجات و حشر با ائمه اطهار، علیهم السلام و برای مصیبت دیدگان پاداش صابران طلب می کنم.

محسن رضایی ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

وفات حاج امرالله خرسندیان، پدر گرانقدر شهیدان والامقام الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان موجب اندوه و تاسف گردید. این پدر ایثارگر و شکیبا با پرورش و نثار فرزندان عزیز و رشید خود در مسیر دفاع از اسلام، ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی، جلوه ای راستین از فداکاری و پایداری برای ملت‌ قهرمان و قدردان ایران اسلامی بودند. اینجانب با عرض تسلیت به مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه خانواده محترم و بزرگ خرسندیان و سایر بستگان، برای آن بنده نیکوکار، رضوان و رحمت بی انتهای خداوند و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم .

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام خرسندیان

کل نفس ذائقة الموت ثم الینا ترجعون

خانواده محترم خرسندیان سلام علیکم بماصبرتم خبر درگذشت انسانی وارسته الگوی صبر و استقامت، جناب حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان والامقام خرسندیان موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با آن خانواده محترم و عزیز، به روح بلند آن انسان مومن، متدین و شجاع و فرزندان شهیدش درود می‌فرستم و از ایزد منان برای آن عزیز سفر کرده و فرزندان شهیدش علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار جهانگیر انصاری، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین

 

پیام تسلیت مجموعه سپاه فتح در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در پیامی درگذشت پدر گرانقدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفتند.

متن پیام سردار حمید خرم دل و حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به شرح زیر است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان گرانقدر الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان

درگذشت اسوه صبر، ایثار و ایمان مرحوم مغفور حاج امرالله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان خرسندیان از دلاوران دوران هشت سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

پدران مومن شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت سید الشهدا(ع)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم خرسندیان، برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم. 

ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام خرسندیان

متن پیام آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد به شرح زیر است.

انّاللّه و اناالیه راجعون

خبر درگذشت انسان مؤمن و ولایتمدار مرحوم «حاج امراله خرسندیان»، پدر شهیدان والامقام خرسندیان که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند موجب تألم و اندوه شد.
این پدر فداکار، مؤمن و انقلابی مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی(ص) و به تاسی از سیره سید الشهدا ع و پیروی از نائب برحق امام زمان(عج) است که با تقدیم سه فرزند رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، جلوه‌هایی از ایثار و معنویت را به منصه ظهور رسانده است.
بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون همین انسان‌های وارسته و مؤمن به اسلام و انقلاب است.

این جانب درگذشت این پدر آسمانی که به فرزندان شهیدش پیوست را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به‌ ویژه خانواده مکرم و عموم مردم انقلابی استان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان در کنار فرزندان شهیدش محشور و همجوار گردد.

سید نصیر حسینی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد
و امام جمعه یاسوج
۲۳ فروردین ۱۴۰۳

پیام مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

حجه الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام خرسندیان

عروج پدری دلسوز و مجاهد پرور «حاج امرالله خرسندیان» از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و پدر شهیدان معظم خرسندیان موجب تألم و تأثر فراوان گردید. بی شک همت و تلاش آن پدر عزیز و بزرگوار در تربیت فرزندانی مؤمن، انقلابی و ولایت مدار که با مجاهدت کم نظیر خویش پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز در آوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان والامقام خرسندیان و مردم گرانقدر استان کهگیلویه وبویراحمد از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات عالی و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسألت می‌نمایم.

سیاوش علیزاده مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان خرسندیان

سلامٌ علیکم

مرحوم «حاج امرالله خرسندیان» پدر شهیدان والامقام و سرافراز «حجه الاسلام محمد خرسندیان ، الله کس نوربخش و الله کرم خرسندیان» سبکبال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت. پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا انقلاب و نظام اسلامی استوار بماند.به روح این اسوه استقامت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش، درود و صلوات می فرستیم ضمن عرض تسلیت ، از خداوند متعال علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار حسین انوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انصار الحسین (ع) شهرستان بویراحمد


متن پیام تسلیت فرماندار شهرستان بویراحمد به شرح زیر است.
انالله و اناالیه راجعون
خانواده محترم خرسندیان
خانواده‌های عزیز شهدا، به تعبیر رهبر معظم انقلاب چشم و چراغ این ملت‌اند و خانواده شهیدان خرسندیان، نماد و الگویی از این تعبیر رسا هستند.
حاج امرالله خرسندیان در حقیقت پدر چهار شهید و در رأس یک جمع خانوادگی ایثار و شهامت و شهادت بود که سال‌ها صبورانه چون یعقوب نبی در فراق چهار یوسف خود گریست و اینک در اوج قله بهار قرآن، به می‌همانی فرزندان شهیدش در آسمان‌ها پرکشید و دعوت حق را لبیک گفتند.
با نهایت تاثر رحلت و فقدان، آن انسان متقی و مردم دار و یادگار ماندگار شهدا و تداعی یاد‌ها و خاطره‌ها را، به همه آشنایان و بازماندگان وجامعه ایثارگری، تسلیت گفته و از خداوند منان برای جمیع منسوبین اجر و صبر و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت می‌نماییم؛ ما را در غم خود شریک بدانید.
شهرام مهدوی مطلق
فرماندار بویراحمد

پیام تسلیت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه فتح استان در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

سرهنگ پاسدار ربیع اله اصالت با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفتند.

متن پیام مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم شهیدان خرسندیان سلام علیکم خبر درگذشت مرحوم «حاج امرالله خرسندیان »پدر ارجمند شهیدان گرانقدر دفاع مقدس الله کرم، الله کس و محمد خرسندیان موجب اندوه و تاثر فراوان گردید به روح این عزیز سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم.

بی تردید پدران و مادران شهدا که سرمایه‌های عظیم کشورمان هستند خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین و بهترین سرمایه‌ های خویش در جهت حفظ امنیت، استقلال و آزادی میهن اسلامی گذشتند.

بی شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار و ستودنی خواهد ماند و در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی اسوه و سرمشق می باشد.

مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان والامقام خرسندیان و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات  برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت می نماییم. یقینا روح مطهر این پدر بزرگوار در جوار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی می باشد.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم "یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة" خانواده معظم و معزز شهیدان والامقام خرسندیان سلام علیکم درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان والامقام ؛ " الله کرم ، الله کس و حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسندیان" را تسلیت عرض می نمایم. بی‌تردید ثمره زندگی آن سالک راه حق که عمر خود را در راه تربیت فرزندانی متعهد همچون سه فرزند شهید و دو فرزند جانبازش سپری نمود، باقیات‌الصالحاتی است که در پرونده آن مرحوم می درخشد. از خداوند متعال برای آن فقید سعید که با تربیت فرزندانی انقلابی و رشید نظام مقدس جمهوری اسلامی را یاری کردند، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم. ان‌شاءالله با امام شهدا و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محشور گردند.

موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

تسلیت دکتر مردانی در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را به حاج صادق خرسندیان، جانشین سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.

در بخشی از متن این پیام آمده است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با غم و اندوه فراوان درگذشت پدربزرگ گرامیتان بزرگ خاندان خرسندیان مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان را که در عمر پربرکت خود به تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) فرزندان صالح و انقلابی را تربیت نمود، به جنابعالی و خانواده معزز و تمام بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم مغفور، رحمت واسعـه الهی و حشر با شهدای کربلا و برای تمـام بازمـاندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه الهـی مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به خانواده خرسندیان

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه

راجعون خانواده معظم و معزز شهیدان خرسندیان با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام با احترام عروج ملکوتی مرحوم حاج امرالله خرسندیان، پدر شهیدان والامقام الله کرم، الله کس و محمدخرسندیان ،موجب تالم و تأثر فراوان شد. این اسوه ایثار و صبر، با تمسک به حبل متین الهی و ارادت و پیروی عملی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی صالح و غیور را تربیت نمود که یکی پس از دیگری با ایمان، اخلاص، ایثار و روحیه سلحشورانه در میدان دفاع از میهن اسلامی حاضر شدند و با نائل آمدن به درجه رفیع شهادت به «وجه‌الله» نظر نمودند. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان خرسندیان و مردم شهیدپرور و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش در جوار سید و سالار شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

سرتیپ پاسدار دکتربهمن کارگر

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

خانواده محترم شهیدان والامقام خرسندیان سلامٌ علیکم صلابت و شکیبایی پدران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل برای غم از دست دادن والدین شهدای والامقام نیست. کوچ ابدی مرحوم ” مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان معظم و پرافتخار الله کرم ، الله کس و حجت الاسلام محمد خرسندیان که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد،موجب اندوه و تاثر فراوان گردید. این مصیبت جانکاه را به بیت شهیدان ،آحاد مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد،خاصه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم مغفوروصبرو بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند. درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان الله کرم خرسندیان، الله کس خرسندیان و حجت الاسلام محمد خرسندیان از دلیر مردان دوران دفاع مقدس موجب تاثر خاطر شد. بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش پدران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. این ضایعه را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان معظم خرسندیان سلام علیکم در ایام عید سعید فطر عید بندگی و عبودیت یکی از محبان اهل بیت عصمت وطهارت و از پرورش دهندگان مجاهدین فی سبیل الله به ملکوت اعلی پیوست وموجب تالم و تاثر گردید. ابوالشهدا مرحوم «حاج امرالله خرسندیان» که عمر شریف و با برکت خود را در تربیت و پرورش فرزندانی حسینی سپری کرد. پدری صبور و قهرمان‌پرور که عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود را یعنی «شهیدان معظم؛ الله کرم، الله کس و حجت‌الاسلام محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله رحم خرسندیان» را در این مکتب پرافتخار پرورش و با اخلاص در راه عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد، همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهد بود. اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم خرسندیان ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

کمال جهانبخشی

عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دربنیادشهید استان

 بسم الله الرحمن اارحیم انالله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت شخصیت معنوی استان مرحوم مغفورشادروان حاج امرالله خرسندیان پدر بزرگوار شهیدان والامقام الله کرم ، الله کس نوربخش و حجت الاسلام محمد خرسندیان موجب تألم و تأثر خاطر شد. این پدر صبور در سایه اعتقاد راسخ به ارزش‌ها و آموزه‌های متعالی اسلام، فرزندانی غیور پرورش داد که با ایثار و گذشت خود، عزت و سربلندی برای این مرز و بوم به ارمغان ‌آوردند. به یقین نام نیک او و فرزندان دلیرش برای همیشه در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس، ماندگار خواهد بود.  این اسوه صبر و مقاومت که با اعتقاد راسخ به ارزش‌های والای اسلامی، فراق عزیزان خود را با افتخار و سرافرازی تحمل کرد، نام و یادش را در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود. اینجانبان این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت داریم.

خادمین شهدا قدرت الله خرم روز رضا پارسیان نژاد

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه ایثار و فداکاری مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز الله‌کرم، الله‌کس و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسندیان را به خانواده معزز ایشان و سایر آشنایان، اقارب و بستگان تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید که فرزندانی مؤمن، مجاهد، انقلابی و ولایتمدار تربیت نمود و در جهت رضای خداوند متعال از بهترین سرمایه‌های خود گذشت و فرزندان دلبند و عزیز خود را تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود، رضوان و رحمت واسعه الهی، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز، صبر، اجر و سلامتی مسئلت دارم.

سید جواد خاضع

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت بخشدارکبگیان به مناسبت درگذشت پدرشهدای خرسندیان

متن پیام ایشان به شرح زیرمی باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 خانواده محترمـ والامقامـ خرسندیان،نوربخش سلام علیکمــ درگذشت اسوهٔ صبر،ایثار وایمان؛مرحوم مغفورحـاج أمـرُالله خُرسَندیان،پدرِبزرگوار شهدایِ ثلاث خرسندیان،وجانبازوالامقام مرحوم حاج مهدی خرسندیان رحمت الله علیه،در روزعیدفطر،پایان ضیافت الله موجب تاثر وتألم شد... همانا،پدران مومن شهداء،که عزیزترین هستی خودرا،در دِفاع ازاسلام وانقلاب اسلامی فدا کردند،أُسوه های واقعی ایثار وگذشت هستند که فرزندان شجاع، بصیر وانقلابی تربیت ودر دفاع از ارزش‌ها،تقدیم ایران اسلامی کردند. اینجانب ضمن عرض تسلیت وهمدردی،ازمنظرادب وارادت برساحت خلوص ایمان ومقام صبرشان،ادای احترام نموده،وازدرگاه پروردگارعُلُوّ درجات وغُفرانِ الهی برای آن مرحوم مغفور وصبر وبردباری برای بازماندگان مسئلت دارمـ. ان‌شاءاللّه روح بلندِآن مرحوم دربالاترین مراتب بارگاه قدسی باسالار وسرورشهیدان وسه فرزندشهید، و فرزندمرحومِ جانبازش محشور وهمجوارگردد،وشفیع مان درمحشرکبری باشد٫. روحشان شاد جنت مکانشان باد.

ابوطالب محسنی بخشدار کبگیان

پیام تسلیت امام جمعه بخش کبگیان

حجت الاسلام والمسلمین سیدفرج الله پژمان امام جمعه بخش کبگیان در پیامی درگذشت حاج امرالله خرسندیان ، پدر سه شهید دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام امام جمعه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج امرالله خرسندیان ، اسوه ایثار و فداکاری و پدر سه شهید سرافراز ایران اسلامی اله کَس خرسندیان ، اله کَرم خرسندیان، شیخ محمد خرسندیان موجب تألم خاطر گردید. بی تردید پدری که نامش با سه شهید دوران نورانی دفاع مقدس شهیدان پیوند وثیق دارد، افتخار ابدی را نصیب خود نموده و در نزد خدای تبارک و تعالی قدر و اجری بزرگ دارد. اینجانب مصیبت درگذشت این پدر را به همسر وفرزندان و مردم شهید پرور شهرچیتاب تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای سایر بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

سید فرج الله پژمان

 

ارسال نظرات