فرماندار ویژه شهرستان ری:

نگاه ما به شهدا نگاهی دلی و اعتقادی است

فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران گفت: قبله تهران با تقدیم ۳۰۰۰ شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی سهم بسزایی در برگزاری کنگره شهدای استان تهران دارا است.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۲۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

 به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری،   نشست هماهنگی برگزاری کنگره ۱۲۰۰۰ شهید استان تهران به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و باحضور مسئولین و اعضا در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمام فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره شهدا گفت: شهدا به گردن همه ما حق داشته و خادمی شهدا مدال افتخاری است به گردن همه ما. نگاه ما به شهدا نگاهی دلی و اعتقادی است. از همین روی ضروری است تمامی ظرفیت های شهرستان را به کار گرفته تا بتوانیم برنامه ای در تراز و شأن شهدا و خانواده های معظم آنها برگزار نماییم.

وی افزود: شهرستان ری با تقدیم ۳۰۰۰ شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی سهم بسزایی در برگزاری کنگره شهدای استان تهران دارا می باشد. قبله تهران همواره رنگ و بوی شهدایی داشته که انشاالله باتوجه به برگزاری کنگره در روزهای آتی با اقداماتی که در قالب ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان ری انجام خواهد شد شهرها و روستاهای ما بیش از پیش حال و هوای شهدایی به خود خواهد گرفت.

باب الحوائجی ادامه داد: ساخت ۲ فیلم سینمایی با محوریت شهید رستگار و شهید تراب، ساخت و نصب المان های شهری با موضوع کنگره شهدا، منقوش نمودن دیواره های شهری به تصاویر مبارک شهدا، ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی، پویش کتابخوانی با محوریت شهید مدافع حرم شهید وحید زمانی نیا، فضاسازی ادارات و ساختمان های دولتی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی از جمله اقداماتی است که در قالب ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان ری تا روز برگزاری کنگره در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

رئیس ستاد کنگره شهدای شهرستان ری افزود: یکی از مهمترین کارکردها و تأکیدات برگزاری کنگره های بزرگداشت شهدا بحث معرفی سیره عملی و سبک زندگی شهدا برای جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان است. انشاالله اقدامات و برنامه های ما میبایست به گونه ای انجام شود که معرفی شهدا بعنوان بهترین الگوی زندگی مادی و معنوی برای نسل جوان به بهترین شکل ممکن رقم خورده و بتوانیم در ابلاغ پیام اصلی کنگره که همان معرفی سیره عملی و سبک زندگی شهدای والامقام وطن اسلامی است موفق باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: یکی از مهمترین برنامه های پیش رو مرتبط با کنگره برپایی نمایشگاه عرضه آثار مرتبط همزمان با روز شرفیابی عوامل اجرایی کنگره به محضر مقام معظم رهبری می باشد که شهرستان ری بعنوان قبله تهران با دارا بودن ۲ غرفه در این نمایشگاه نقشی پررنگ و اثرگذار خواهد داشت که تلاش می شود بستر مناسبی جهت عرضه آثار ماندگار و شاخص هنرمندان خوب ری در این نمایشگاه فراهم گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار