خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان استان درحال اجرا است.
کد خبر: ۹۵۹۱۱۸۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمدخانچی با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبر انقلاب در خصوص ساخت مسکن برای مستضعفان و محرومان، گفت: با توجه به نگاه دولت سیزدهم به مسکن و خدمت‌رسانی به محرومان، از ابتدای دولت تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان ساخته و واگذار شده است.

وی افزود: درحال حاضر بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان نیز در شهر‌های مختلف استان در حال ساخت است.

خانچی با بیان اینکه بهبود بخشیدن به وضعیت بافت‌های فرسوده در استان با توجه به شرایط موجود نیازمند کار جهادی است، ادامه داد: تشکیل ستاد بازسازی توسط بنیاد مسکن در برخی از مناطق از جمله بندر امام خمینی و… از جمله اقداماتی است که در استان برای بهبود وضعیت بافت فرسوده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای صدور سند مالکیت ساختمان‌های فاقد سند رسمی در مناطق کم برخوردار، اضافه کرد: در رابطه با قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، برای ساکنان محله ملاشیه سند مالکیت رسمی صادر می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این اقدام در مناطق محروم و کم برخوردار سطح استان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها