خبرهای داغ:

دیدار عیدانه سران عشایر ، معتمدین و نخبگان با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان

کد خبر: ۹۵۹۱۱۹۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج دشت آزادگان  پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۳ جمعی از سران عشایر ، معتمدین و نخبگان دشت آزادگان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان عید را به سرهنگ پاسدار مهدی طرفی و دیگر کارکنان سپاه تبریک گفتند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان ضمن تبریک این عید خجسته خدمت حاضرین ، بیان کرد : قبایل، عشایر، معتمدین و متنفذین اجتماعی را همرزمانی پای کار در تامین نظم و امنیت جامعه دانست و افزود: در اغلب مسائل از قبیل بحران‌ها و نزاع‌های طایفی همیشه در صف اول برای حل مشکلات قدم میگذارند ولی امروز باید پای سران عشایر و معتمدین به امور اقتصادی جامعه هم معطوف شود.

 

 سرهنگ طرفی گفت : با توجه با شعار سال ۱۴۰۳ ، ما در سپاه دشت آزادگان بر آن شده ایم تا بتوانیم با تحقق شعار سال ، قرارگاه کار و کارآفرینی مزین به اسم امام اول شیعیان ، قرارگاه امیر المومنین علی علیه السلام را دشت آزادگان راه اندازی کنیم.

 

  طرفی افزود : شما سران عشایر و‌ معتمدین ، نفوذ و جایگاهی رفیع در سطح شهرستان و استان دارید و از شما ضمن ورود برای حل مشکل بیکاری در شهرستان و ارزیابی این موضوع در صف اول رفع این معضل باشید تا بتوانیم حدالامکان از آلام جامعه بیکار شهرستان کم کنیم و برای سربلندی جوانان شهرستانمون قدمی برداشته باشیم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار