فرمانده و جمعی از رزمندگان تیپ 48 فتح با نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۱۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حکمتیان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات عبادات ماه رمضان خدمت آیت الله ملک حسینی، گزارشی کوتاه از فعالیت های تیپ 48 فتح ارایه داد و گفت: توان رزم یگان در تمامی رده ها (گردانهای پدافند هوایی، توپخانه، ادوات و ضد زره و گردانهای پیاده کوهستان در بالاترین سطح قرار دارد.

فرمانده تیپ 48 فتح افزود:  رزمندگان این یگان در تمامی ماموریت های استان از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی و... آماده باش کامل هستند و با تمامی ظرفیت در کنار مردم است و از سوی دیگر آماده مقابله با هر تهدید امنیتی، سیاسی، اقتصادی و... هستیم.

سردار حکتیان ابراز داشت: تیپ 48 فتح در ماموریت های مرزی نقش مهمی در تامین امنیت مرزهای شمال غرب کشور دارد. 

وی گفت: در حوزه جهاد تبیین و افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات و همینطور برقراری نظم و انضباط در سطح استان گردان های امام حسین (ع) تیپ 48 فتح به ایفای نقش می پردازد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در کهگیلویه و بویراحمد گریزی هم به فعالیت های این ستاد زد و گفت: 120 موکب استان در تمامی برنامه های مناسبت ملی، فرهنگی و... حدود چهار هزار خادم در ستاد بازسازی عتبات عالیات خدمت می کنند.

سردار حکمتیان افزود: ساخت درب باب المهدی متعلق به امامین عسکرین علیه السلام در سامراست که برای اولین بار به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است و مرداد سال گذشته به مناسبت عاشورای حسینی این درب با حضور عاشقان ابا عبداله الحسین(ع) در یاسوج رونمایی شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساخت درب باب المهدی با کمک ها و مشارکت مردم به اتمام رسید و اربعین حسینی پارسال در شهر سامرا نصب شد.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین ضمن تبریک سال نو و خوشامدگویی به فرمانده و رزمندگان تیپ 48 فتح، گفت: ظرفیت تیپ 48 فتح را شنیده بودم ولی مواردی که سردار حکمتیان بیان کردند باعث افتخار این استان می باشد.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی از رزمندگان تیپ ظفرمند 48 فتح تشکر کرد و افزود: این رزمندگان با زبان روزه در کارهای جهادی بی منت فعالیت می کنند و امسال آغاز سال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که شما رزمندگان تیپ 48 فتح با ماه مبارک رمضان خوب آغاز کردید.

وی از سیر مراحل تاریخی انبیا و سختی کار آنها صحبت کرد و گفت: شما رزمندگان هم دشمن دارید اما کار برایتان سخت نیست.

وی بیان کرد: حضرت داوود (ع) جنگ های زیادی را سپری کرد اما شکست نخورد زیرا قدرت (اراده) را از دست نداد، ضعف نشان نداد و هر چه نبرد های بیشتری رفت قدرتش بیشتر شد و از لحاظ اقتصادی تسلیم نشد.

آیت الله ملک حسینی به تفاوت قدرت و اقتدار اشاره کرد و گفت: در قدرت اسلحه دارید قدرت دارید ولی با مدیریت کس دیگری است اما در اقتدار نه اسلحه دارید و نه قدرت ولی اقتدار دارید خودت مدیریت می کند با دست خالی.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: همه ی ما باید تلاش کنیم که ولی فقیه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در بین مردم معصوم بماند.

دیدار نوروزی سردار حکمتیان و رزمندگان تیپ 48 فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر)دیدار نوروزی سردار حکمتیان و رزمندگان تیپ 48 فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر)دیدار نوروزی سردار حکمتیان و رزمندگان تیپ 48 فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر)دیدار نوروزی سردار حکمتیان و رزمندگان تیپ 48 فتح با آیت الله ملک حسینی + ( تصاویر)

 

ارسال نظرات