نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه اخلاق تیپ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر مایه افتخار استان و کشور است.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۴۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جلسه اخلاق تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه تیپ امام صادق (ع) مایه افتخار استان و کشور است، اظهار داشت: بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مؤمن و انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود : سپاه افتخارش این است که در خدمت رهبری، مردم و نظام است و به عنوان یک سرباز در حال خدمت به مردم و این انقلاب هست.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه؛ باید علاوه بر اقرار به زبان در عمل نیز ایمان بیاوریم، اظهار کرد: سلامتی و امنیت دو نعمت و دو مطلب مهم در زندگی انسان هستند که اگر آنها نباشند، انسان زندگی نمی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: سلامتی و امنیت باید هم در زندگی ظاهری و جسم انسان باشد و هم در روح انسان . اوج تکامل انسان در رسیدن به نام خداست که یکی از نام های خداوند "مؤمن" است. پس باید بتوانیم مؤمن باشیم و از نظر روح و جسم سلامت داشته و در امنیت قرار گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: برای رسیدن به کمال باید از همه چیز بگذریم و بدانیم که ایثار بهترین مرحله نیکی و بالاترین مرتبه ایمان است.

 

وی گفت: وقتی انسان آماده می شود برای از دست دادن هر آنچه دارد، این گذشت از موجودی ها باعث می شود بگویند وی وجود دارد و انسان باوجودی است؛ لذا حضرت امام (ره) مرتبه اعلا و کمال ایمان را ایثار و گذشت عنوان فرموده اند.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات