خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۱۰ امام حسین علیه السلام انجام شد:

تجلیل از پیشکسوتان پایور و بسیجی گردان

به مناسبت ایام عید فطر مراسم تجلیل از پیشکسوتان پایور و بسیجی گردان همراه با برنامه های فرهنگی با حضور پایوران، بسیجیان وپیشکسوتان گردان۱۱۰ امام حسین علیه السلام در شهر چمگردان اصفهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۶۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام تجلیل از پیشکسوتان گردان ۱۱۰ امام حسین علیه السلام در شهر چمگردان برگزار شد .

فرمانده گردان با اشاره به رشادت ها و فداکاری های پیشکسوتان در طول خدمت گفت: همکار کسی است  که همانند شهید زاهدی ها پیوسته و در شرایط سخت با اتکا به امید و همکاری می شود روی او حساب ویژه ای باز کرد، همکاران پیشکسوتان گردان، هیچ‌گاه خاطره‌ی تلاش‌های بی وقفه، پیگیری و سخت‌کوشی شما را در ابعاد مختلف از یاد نمی رود و امیداست که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار همکاری شما در برنامه های گردان  بهره‌مند و برخوردار باشیم و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می‌کشد، رسن تسلی‌بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته‌ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده‌ایم.

شور شیرین خاطرات تلاش‌های شما عزیزان همواره در جای جای آن اثر قدم‌های پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند و به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات، چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه لطف حق، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار