خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس:
حجت‌الاسلام والمسلمین عمارلو گفت: اگر انسان خودش را از مومنین بالاتر بداند و دیگری را از خودش کوچکتر ببیند زمینه سقوط خودش را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

خود بزرگ بینی باعث سقوط انسان می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان در اولین مراسم صبحگاه سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: اوج سقوط انسان زمانی است که خود را از پذیرش پند و اندرز بی نیاز ببیند.

وی افزود: وقتی همسر رسول الله علت گریه ایشان را جویا می شود پیامبر اسلام می فرمایند که خداوند یک لحظه یونس را رها کرد و او به شکم ماهی رفت.

عمارلو اظهار داشت: عجب عمل زشت انسان را تزیین می کند و ایمان به خدا می آورد در حالیکه به خداوند بابت ایمانش منت می گذارد.عجب بزرگ شمردن عمل صالح و راضی شدن درونی است که اعمال را نابود می کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: عجب در نیت وقلب انسان است و وقتی در عمل بابت عبادات با رفتار به دیگران فخر فروختی و خود را بالاتر دانستی دچار تکبر می شوی.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان خودش را از مومنین بالاتر بداند و دیگری را از خودش کوچکتر ببیند زمینه سقوط خودش را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها