خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۰۶ امام حسین علیه السلام خبر داد:

برگزاری محفل انس با قرآن در منزل شهید محمدرضا شاه نظری در شهر درچه

همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر، محفل انس با قرآن با حضور پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۶ امام حسین علیه السلام در منزل شهید محمدرضا شاه نظری شهر درچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۶۴
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین علیه السلام، محفل انس با قرآن با حضور پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۶ امام حسین علیه السلام با نزدیک شدن به عید سعید فطر در منزل شهید محمدرضا شاه نظری شهر درچه برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط قاری قرآن جناب آقای طباطبایی شروع و در ادامه مسئول نمایندگی سپاه ناحیه درچه حجه الاسلام و المسلمین برادر کیانی به ایراد سخنرانی پرداخت، این سخنران ضمن عرض تسلیت شهدای اخیر دمشق بخصوص حاج محمد رضا زاهدی  در مورد شهادت طبق آیات قرآن، شهید  تا شهادت قدم به قدم با راهنمایی خداوند  هدایت میشوند و شهادت نیازمند حرکت از جانب خداست و خدا همراه جهاد گران است.اخلاص در عمل شاه کلید بودن در این راه میباشد، افراد پاک و مطهر می‌تواند به معارف بلند الهی و قرآنی دست پیدا کنند و در اثر طهارت باطنی که برای مؤمنان پیدا شده می‌توانند زمینه ارتقای در معرفت‌ها و معارف را برای خود ایجاد کنند.

این سخنران در ادامه افزود: در این ماه مبارک جهادگران بسیجی علاوه بر اهتمام در رعایت احکام زیبای دین مبین اسلام و انجام فریضه واجب روزه، در سنگر خدمت به مردم در قالب رزمایش نوروزی و ... کوشیدند و ضمن آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد، مرمت و بازسازی خانه محرومان، مساجد، مدارس و ...، نسبت به انجام سنت حسنه اطعام نیازمندان و افطاری هزاران نفر از اقشار کم برخوردار اقدام کردند و در ایامی که اغلب هموطنان در تعطیلات نوروزی به سر می‌بردند جهادگران بسیجی تا پاسی از شب پای خدمت به مردم بودند و در سنگر امیدآفرینی می‌کوشیدند.

این سخنران در پایان افزود: باید قدردان خداوند متعال باشیم که توفیق درک ماه مبارک رمضان را به ما داد و امیدواریم که همه مؤمنان مورد رحمت و عنایت و بخشش الهی باشند، هدف از برگزاری این گونه محافل و هدف از اجرای این برنامه‌ها در این ماه ،  افزایش ارتباط با خدا، بهبود روحیه و اخلاق فردی، کسب آموزه‌های اخلاقی و معنوی، افزایش دانش و شناخت دینی، احساس همبستگی با جامعه و انسانیت، تقویت اراده، کنترل خود و پرورش صفات انسانی مثبت مانند صبر، مهربانی و سخاوت برای بهتر شدن و رشد روحی فرد بوده و هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار