مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام؛

۴۰۰ مدرسه در ایلام استانداردسازی شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مدارس ایلام در برابر عوامل خطرساز مانند زلزله و آتش‌سوزی مقاوم‌سازی شده‌اند، گفت: استانداردسازی تأسیسات گرمایشی و سرمایشی تعداد ۴۰۰ مدرسه با دو هزار کلاس درس در ایلام انجام‌گرفته است.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۱۷
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال حمره اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حذف مدارس آسیب‌پذیر و حرکت به‌سوی سبک‌سازی، صنعتی‌سازی و سریع سازی ساخت مدارس، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه الگوی مشارکت مردمی و جمع‌آوری بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق از مهم‌ترین اهداف این اداره کل است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام خاطرنشان کرد: استانداردسازی تأسیسات گرمایشی و سرمایشی تعداد ۴۰۰ مدرسه با دو هزار کلاس درس در ایلام انجام‌گرفته است.

 

 حمره با بیان اینکه تجهیزات آموزشی و کمک‌آموزشی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است، تصریح کرد: در دو سال اخیر ۱۷۸ هزار مترمربع اجرای عایق رطوبتی و آسفالت محوطه مدارس نیز در سطح ایلام انجام شده است.

 

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با تأکید بر اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مدارس ایلام در برابر عوامل خطرساز مانند زلزله و آتش‌سوزی مقاوم‌سازی شده‌اند، گفت: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم جهت مقاوم‌سازی کمتر از ۲۰ درصد دیگر مدارس باقیمانده ایلام با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها