خبرهای داغ:

رژه نیروهای مسلح در روز ارتش نمایش اقتدار نظامی ایران است

جانشین فرماندهی مرکز آموزش مهندسی بروجرد گفت: چشم جهانیان به اقتدار نیرو‌های مسلح در رژه ۲۹ فروردین دوخته شده و رژه نیرو‌های مسلح در این روز، نمایش اقتدار نظامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۵۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمدرضا مهرابی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز ارتش افزود: ایران اسلامی پیشرفت‌های بزرگی در عرصه نظامی داشته است که بخشی از این پیشرفت‌ها در رژه ۲۹ فروردین به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش با حضور نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بروجرد در میدان تختی برگزار می‌شود.

 

جانشین فرماندهی مرکز آموزش مهندسی بروجرد گفت: به مناسبت روز ارتش کارکنان نمونه نیروهای مسلح شهرستان در روز ۲۸ فروردین با امام جمعه بروجرد دیدار و سپس در آیین غبار روبی گلزار شهدای بروجرد انجام می‌شود.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه بروجرد نیز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های روز ارتش بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای ملت ایران شاخ و شانه می کشند در هم خواهد شکست.

 

مهدی سراب نشین افزود: شهرستان بروجرد دارای یگان‌های نمونه از نیروهای مسلح است که در رژه ۲۹ فروردین شرکت خواهند کرد.

 

وی اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم رژه نیروهای مسلح با دستگاه‌های مرتبط انجام شده است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار