مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور:

فرهنگ برای دیده شدن باید به هنر تبدیل شود

زنجان-مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت:آسایش همان اقتصاد و آرامش‌ همان فرهنگ بوده و فرهنگ اگر تبدیل به هنر نشود دیده نخواهد شد چرا که برای دیده شدن فرهنگ باید به هنر تبدیل شود تا به نمایش درآید.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۵۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹

فرهنگ برای دیده شدن باید به هنر تبدیل شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛عصر امروز مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی،سالروز تشکیل بسیج هنرمندان و سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با حضور اقشار مردم در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

آرش زینال خیری؛مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور  در این مراسن با اشاره به برخی مشکلات در سازمان بسیج هنرمندان اظهار کرد:امروز فرهنگ و هنر باید دغدغه متولیان امر باشد که امروز این مهم کمتر احساس می شود.

 

وی بابیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "اقتصاد،‌ فرهنگ و دانش در قوی شدن ملت‌ها تاثیر گذار است اما فرهنگ از اقتصاد هم مهمتر است. چون فرهنگ به معنای هوایی است که تنفس می‌کنیم. اگر هوا تمیز باشد آثاری دارد و اگر کثیف باشد آثار دیگری دارد"،تصریح کرد:به عبارتی آسایش همان اقتصاد و آرامش‌ همان فرهنگ بوده و فرهنگ اگر تبدیل به هنر نشود دیده نخواهد شد چرا که برای دیده شدن فرهنگ باید به هنر تبدیل شود تا به نمایش درآید.

 

زینال خیری با تاکید براینکه کشور  ایران دارای هویت فرهنگی با قدمتی بسیار بالاست،یادآور شد:امیدواریم مسئولین مربوطه برای حل مشکلات فرهنگی و هنری کشور تمام تلاش وتوان خود را به کار گیرند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار