بیانیه مجمع مشارکت اسلامی جوانان در حمایت از حملات سپاه به سرزمین اشغالی

کد خبر: ۹۵۹۱۵۰۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

باسمه تعالی

« واعدوا لهم ماستطعتم من قوه...»

 

باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و شهیدان والامقام مقاومت به این وسیله در حمایت از حملات دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  در مقابل گستاخی بی شرمانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه اشعار می دارد:

بیش از ۱۹۰ روز از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به غزه و نسل کشی و کشتار بی رحمانه این رژیم سفاک و گرگ صفت می گذرد این درحالی است که  مجامع بین المللی در مقابل این نسل کشی گسترده یک ملت بی دفاع با پشتیبانی آمریکای جنایتکار مهر سکوت بر لب زده و قطعنامه های سازمان ملل با حق وتوی بی شرمانه استکبار جهانی بی اعتبار میگردد؟  دراین مدت ، رژیم اشغالگر قدس بجای تمکین از اعتراضات روزانه ملل جهان درمحکومیت  نسل کشی ددمنشانه این غده سرطانی  با رفتاری خارج از قوانین بین المللی و بی شرمانه سفارت میهن جمهوری اسلامی ایران را در سوریه مورد حمله قرار داد و مستقیما اعلام جنگ نمود؟

در پاسخ به این تهاجم وحشیانه و ددمنشانه در نسل کشی ملت مظلوم فلسطین در غزه در مقابل انظار جهانی از یکطرف و گستاخی در حمله به سفارت ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران عالی رتبه نظام از طرف دیگر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی و همکاری نیروهای مسلح و مصوبه شورای عالی امنیت که بیانگر خرد جمعی است، سرزمین های اشغالی را با عملیات وعده صادق  و با رمز یارسول الله مورد هدف بمباران موشکی و پهپادی محدود آنهم جنبه تنبیهی دارد را به نمایش گذاشت تا استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی بداند که دوره« بزن و در رو » گذشته است!

این عملیات دفاعی بحق سپاه، دل مومنین و مومنات و دوست داران نه تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بلکه دوست داران جامعه بشریت را در مقابل ۱۹۰ روز کشتار بی رحمانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس با پشتیبانی آمریکای جنایتکار شاد کرد.

امروز بقول وعده الهی ، چهره نیروهای مسلح ایران ، مقاومت و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درخشان و سفید در محضر خداوند متعال و ملل جهان است.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم...

حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان ضمن لعن و نفرین رژیم اشغالگر قدس و پشتیبان جنایت پیشه آن آمریکای جنایتکار در نسل کشی ملت مظلوم فلسطین در غزه از حملات تلافی جویانه و انتقامی نیروهای مسلح ایران اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام حمایت می کند و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جبهه مقاومت با مظاهر ظلم و ستم مبارز خواهد کرد.انشاءا...

از خداوند متعال طول عمر با عزت رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی مدظله العالی و سرافرازی و پیروزی نیروهای مقاومت را در مبارزه با جبهه کفر و شادی ارواح طیبه شهدای والامقام و امام عزیز ره را مسئلت می نماید.

با تمسک به آیه ۱۳۹ سوره آل عمران قرآن کریم که می فرماید: ولاتهنوا و لا تحزنوا و آنتم الاعلون. آن کنتم مومنین..  مومنین نباید سستی کنند و غمگین باشند، چون آنان پیروزند...

امروز ! در افکار عمومی جهان گنبد پوشالی آهنین و فلاخن داود در مقابل باران ریک موشکی و پهبادی که همانا ابابیل الهی هستند، مثل تارهای عنکبوت و حتی ضعیف تر از آن قرار دارند و تمام اینها فضل و عنایت الهی است.

 

روابط عمومی حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

ارسال نظرات