خبرهای داغ:
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۳۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد، این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحى‌ إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ: ولى کفرپیشگان به پیامبرانشان گفتند: مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد، مگر اینکه هم‌کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحى کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود مى‌کنیم. (آیه شریفه ۱۳ سوره مبارکه ابراهیم)

تردید در نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی، تردید در وعده‌ی الهی است.

اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود؛ بیت‌المقدس مال مسلمین و قبله اول مسلمین است. (امام خمینی ۱۷ شهریور ۱۳۶۱)

شکر خدای را عزّوجلّ که توفیق حضور در زمانی را به ما داد که مردان و زنانش برای نابودی ظلم و استکبار و کودک‌کشی و نسل‌کشی مسلمانان شبانه‌روز مجاهدت و دعا و استغاثه می‌کنند.

دفاع مشروع نیروهای مسلح کشور از تمامیت ارضی کشور و انجام عملیات موشکی و پهپادی بامداد ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به مواضع رژیم اشغالگر صهیونیستی که بر اساس فرمان امام خامنه‌ای(ادام‌‌الله‌ظله) در پاسخ به حمله هوایی این رژیم به سفارت ایران در سوریه، صورت گرفت را گرامی می‌داریم و از تمامی عوامل دخیل در این حمله به‌هنگام و مقتدرانه خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

این عملیات مقتدرانه که از خاک ایران و با اعلان رسمی مقامات کشور صورت پذیرفت، آرزوی دیرینه شهدا و صلحا بوده که به‌همین مناسبت تبریک صمیمانه خود را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (ادام‌الله‌ظله) و ملت مسلمان ایران خصوصاً خانواده معزز شهدا، اعلام می‌داریم.

همچنین به رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عمال داخلی و خارجی آن اعلام می‌کنیم هرگونه شیطنت ولو کلامی با انگیزه ایجاد تشویش اذهان عمومی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات