خبرهای داغ:
به مناسبت شهادت سردار سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی مراسم گرامی داشت این شهید همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت با حضور گسترده مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان در گلستان پر نور شهدای زرین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۳۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت شهادت سردار سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی مراسم گرامی داشت این شهید همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت با حضور گسترده مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان در گلستان پر نور شهدای زرین شهر برگزار شد.

فرمانده گردان110امام حسین علیه السلام گفت: شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است.

وی افزود : این مراسم با حضور گسترده مردم شهید پرور شهرستان لنجان و مسئولین شهرستان برگزار شد ، همچنین مداح اهل بیت حاج احمد نبوی با نوای گرمشان به مدیحه سرایی پرداختند و بعد از آن داماد شهید سردار سرلشکر زاهدی، به ذکر خاطراتی از این شهید بزرگوار ایراد و در ادامه همرزمان شهید از رشادت ها و فداکاری های این شهید والا مقام خاطراتی را عنوان کردند.

وی اظهار کرد:شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه و به مصداق آیه شریفه قرآن که می فرماید: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون ، و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.

این فرمانده گردان در پایان خاطر نشان کرد: شجاعت و رشادت شهید سردار سرلشکر محمد زاهدی هیچ وقت از یادها نخواهد رفت.

ارسال نظرات