خبرهای داغ:
توسط رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام‌) انجام شد:
به مناسبت یاد وخاطره شهدای طوفان الاحرار و همچنین شهادت سردارسرلشکر شهید زاهدی و همراهانش، مراسم گرامیداشت شهدای طوفان الاحرار با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان با حضور مردم محلی، خانواده شهدا، پایوران وبسیجیان گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام‌) در محل شهرک آزادگان راوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۵۷۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

فرمانده گردان ۱۱۶ حضرت امام حسین (علیه السلام‌) در رابطه با این خبر گفت: همراه با گرامیداشت یاد شهدای امنیت در سیستان و بلوچستان را در فروردین ماه مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان ونوای حاج محسن افشاری در مسجد الزهرای شهرک آزادگان راوند برگزار نمودند.

دراین مراسم حجت الاسلام حسینی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان در خصوص ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید محمد رضا زاهدی از قول همرزم خود سردار صفوی به سه محور تفکر و اندیشه و عملکرد و اخلاق در تراز یک انسان مومن انقلابی اشاره داشتند.

در ادامه ایشان به روحیات و وصفیات حالات معنوی این شهید پرداخته و بیان نمودند که شهید زاهدی با تلاوت و آیات قرآن بسیار مانوس بوده به طوری که هر ده روزی یک ختم قرآن داشته اند، و دو روز در هفته به روزه داری و  قرائت هر روز صبح زیارت عاشورا مقید بوده اند‌.

ارسال نظرات