مسئولین تعلیم و تربیت ناحیه و فرماندهان حوزه ها با استادیار صالحین در خصوص ارتقا کمی و کیفی حلقه های معرفتی، تربیتی صالحین شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۴۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ مسئولین تعلیم و تربیت ناحیه و فرماندهان حوزه ها با حجت الاسلام والمسلمین "سیدعباس حسینی" استادیار صالحین در خصوص ارتقا کمی و کیفی حلقه های معرفتی، تربیتی صالحین شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه بافق در این دیدار به چند نکته مهم اشاره داشت: برای تولید محتوا باید از کارشناسان کمک گرفت.

وی با سرلوحه قراردادن تحقیقات میدانی جهت آسیب شناسی گفت: ابتدا نیازسنجی انجام و با توجه به آسیب شناسی و نیاز سنجی پایشِ موضوع یابی انجام شود و در مرحله آخر بعداز شناخت موضوع به دنبال محتوا باشید.

استادیار صالحین با توجه به مهم بودن دسته بندی محتوا اعم از《اعتقادی_اقتصادی_اجتماعی و خانوادگی》 تاکید کرد: باید نظام موضوعات شکل بگیرد تا کاری صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، نسبت به اهمیت و ارزش بالای حلقه های صالحین بیان کرد: با افزایش تعداد افراد در حلقه های صالحین، میزان اثرگذاری آن مشخص می شود.

وی تصریح کرد: زمانی حلقه صالحین پیشرفت می کند که موضوعات طبقه بندی و تولید محتوا دریک راستا و صحیح صورت بگیرد.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: کار تربیتی آسان نیست و همچنین این کار تربیتی کارِ زود بازده ای نخواهد بود و لازم است که از تمام متخصصان، نویسندگان، صاحبان فکر و مشاوران در این زمینه کمک بگیرید،همچنین نسخه ای که می پیچید نسخه ای باشد.

ارسال نظرات