تشکر مردم فیروزکوه از سپاه

تجمع مردم شهرستان فیروزکوه در حمایت از حمله پهپادی ایران به اسرائیل

تجمع مردم شهرستان فیروزکوه در حمایت از حمله پهپادی ایران به اسرائیل
مردم شهرستان فیروزکوه در حمایت از حمله پهپادی ایران به اسرائیل تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۹۱۶۹۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
تجمع مردم شهرستان فیروزکوه در حمایت از حمله پهپادی ایران به اسرائیل

به گزارش خبرنگار بسیج؛

مردم شهرستان فیروزکوه در حمایت از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، در میدان سپاه این شهر تجمع کردند.

تجمع کنندگان با شعارهای یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا، الله اکبر خامنه ای رهبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هیات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، سپاه پاسداران تشکر تشکر، سپاه پاسداران بزن به قلب شیطان، از حملات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین "کاظم موئینه" در حاشیه تجمع مردم فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: اقدام شجاعانه ایران، هیمنه پوشالی اسرائیل و همپیمانان غربی و عربی این رژیم جعلی را در هم شکست.

 

وی افزود: ایران سال ۵۷ در حالی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید که کمترین امکانات نظامی و دفاعی داشت اما اکنون به یکی از ابرقدرت‌های موشکی و دفاعی منطقه و جهان تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موئینه ادامه داد: در حال حاضر ایران به عنوان یک قدرت دفاعی در منطقه و سطح بین‌الملل شناخته می‌شود و به کرات موجب خفت و خواری اسرائیل و همپیمانش آمریکا شده است.

 

وی اضافه کرد: به زودی با کمک رزمندگان محور مقاومت پرچم ایران اسلامی و این محور در قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی به اهتزاز در خواهد آمد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه دامه داد: نصرت و عده به حق الهی در نابودی اسرائیل خبیث و آمریکا نزدیک است.

 

وی تاکید کرد: مردم حامی ولایت هستند و باید مسئولان با خدمات رسانی مطلوب به جامعه، این اتحاد و یکپارچگی مستحکم تر کنند.

 

 

انتهای پیام/خبرنگار طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار