مرزداران غیور صالح‌آبادی به شکرانه شکوه عملیات وعده صادق جشن شادی به پا کردند+فیلم

مردم شیعه و اهل‌سنت شهرستان مرزی صالح آباد با تجمع و برپایی کارناوال خودرویی پیروزی رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۸۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از صالح آباد، مردم مرزنشین این شهرستان به رسم سپاسگذاری از عملیات غرورآفرین وعده صادق رزمندگان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با اجتماع واجرای کارناوال خودرویی سنگ تمام گذاشتند.

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان صالح آباد پس از اقامه نمازمغرب وعشا در مسجدقائم آل محمد(عج)، با اتحاد و همبستگی که در اقامه نماز جماعت داشتند، در میدان امام خمینی(ره) شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر اشغالگر کودک‌کش» سر دادند و جنایات این رژیم منحوس را محکوم کردند.

 درادامه باراه اندازی کارناوال خودرویی وجشن درسطح شهرستان ونورافشانی طعم شیرین پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق رابانیروهای مسلح تقسیم کردند.

در این اجتماع مردمی، ضمن حضورنیروهای نظامی،انتظامی وبسیج، اقشار مختلفی از مردم و به ویژه نسل جوان و انقلابی حضور داشتند و همه یکصدا از جنایت های متعدد این رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند.

پیر و جوان، زن و مرد همگی آمدند تا به دشمن بگویند: توهم شکست ناپذیری آنان با شکست سنگینی مواجه شد و امروز جهان استکبار بیش از پیش به افول خود نزدیک شده است.

فتح الله برومندزاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها