خبرهای داغ:
سردار مهدوی گفت: خدا را شاکریم به دست نیرو‌های سلحشور پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و همه‌ی دنیای استکبار وارد شد و هیمنه آن‌ها شکسته شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۰۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با کارکنان سازمان بسیج سازندگی استان ضمن اشاره به اقدام خوب سپاه در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد.

وی با بیان اینکه عملیاتی که انجام گرفت در طول تاریخ ایران و در نوع خودش بی سابقه بود، گفت: اینکه ایران بتواند به تمام جبهه استکبار حمله کند، نشان از اقتدار، شجاعت، رشادت، دلاورمردی و بزرگ‌منشی است که همه و همه نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: حرکت با تفکر انقلابی و داشتن رهبری انقلابی و حکیم نتیجه این می‌شود که در برابر بزرگترین ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی؛ همه دنیا بدون کوچکترین ترسی و تاثیر پذیری از کشور‌های دیگر و به شکل مستقل رهبر فرزانه ما تصمیم می‌گیرد و ملت بزرگوار و نیرو‌های مسلح این فرمان را اجرا می‌کند نتیجه این می‌شود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی قبل از این اقدام، به قدرت پوشالی خود مغرور بود، هیچ کشوری را قبول نداشت و طی ماه‌های گذشته ۳۵ هزار انسان بی دفاع، زن، مرد و کودک را در غزه به خاک و خون کشید و این یعنی هیچ بویی از انسانیت نبردند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: خدا را شاکریم به دست نیرو‌های سلحشور پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت ضربه محکم و کاری به رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و همه‌ی دنیای استکبار وارد شد و هیمنه آن‌ها بهم ریخت.

وی در ادامه به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره و ضمن تشکر از نیرو‌های این سازمان، گفت: وجه تمایزی که انقلاب اسلامی و کشور ما با دیگر کشور‌ها دارد، مردمی بودنش است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: مردمی بودن حاکمیت مستقر در ایران باعث شده که در همه‌ی فشار‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، حاکمیت و انقلاب اسلامی مسیر خود را مقتدرانه طی می‌کند و اگر در اقدام صورت گرفته در مقابل رژیم صهیونیستی موفقیتی داشتیم برخواسته از حمایت مردمی و انقلاب مردمی است.

وی با بیان اینکه پشتوانه مردمی برای کشور مهم است، گفت: در محاسبات دچار اشتباه نشویم که چون موشک داریم پیروز شدیم، موشک را همه از جمله اسرائیل و آمریکا هم دارند؛ موشک به عنوان یک قدرت برای کشور به حساب می‌آید، اما برای حاکمیت کافی نیست، پشتوانه مردمی برای حاکمیت مهم است.

سردار مهدوی افزود: اگر اسرائیل پشتوانه مردمی می‌داشت باید در برابر یک گروه شبه نظامی نظیر حماس موفق می‌بود، اما اینگونه نیست دلیل هم نداشتن پشتوانه مردمی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه موشک بعلاوه ملت پیروزی واقعی می‌شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که ملت به تنهایی بالاتر از موشک است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس درک کردیم.

سردار مهدوی با بیان اینکه، اگر انگیزه و آرمان مشخص و مقدسی داشته باشیم پیروز هستیم، عنوان کرد: وقتی جایگاه ملت در انقلاب و کشور ما مهم است، ملت رمز پیروزی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: از زمان رهبری امام خمینی (ره) تا مقام معظم رهبری همواره حفظ ملت و پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

سردار مهدوی با بیان اینکه شیرازه و خمیرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند، تاکید کرد: اگر مردم را حفظ کنیم انقلاب ما همانگونه که تاکنون موفق بوده بعد از این هم موفق خواهد بود.

وی افزود: حفظ مردم، عمق بخشی انقلاب اسلامی در دل مردم و پیش برندگی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که می‌تواند مردم را در صحنه نگه داشته و امید و انگیزه بدهد که مردم همواره پای کار نظام باشند همین کار‌هایی است که شما جهادگران بسيج سازندگی انجام می دهید.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه، بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره‌گشایی از زندگی مردم وارد عرصه می‌شود، خطاب به کارکنان سازمان بسیج سازندگی، بیان کرد: قدر این روحیه جهادی را بدانید و تلاش کنید حفظ و فرهنگ جهادی به نسل‌های بعد منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی را روحیه جهادی پایدار نگه داشته است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: انتظار، توقع و اعتمادی که مردم به بسیج سازندگی دارند متفاوت است و این باعث شده در کنار تمام مشکلات یک روزنه امید مشاهده کنند. 

سردار مهدوی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است، گفت: بسیج یعنی انقلاب اسلامی و اگر روحیه جهادی خدشه دار و مردم به بسیج بی اعتماد شوند، این انقلاب اسلامی است که متضرر خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها