فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: امنیت اولویت هر جامعه است و ایران با امنیت به اقتدار رسیده، اگر امنیت از جامعه ای سلب شود، تمام مسائل اجتماعی و اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۳۶
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ علی ربیعی در بازدید از مواضع پدافندی حاضر در منطقه پدافند هوایی شمال شرق و ارزیابی توان رزم و آمادگی دفاعی این مواضع با بیان اینکه امنیت، اولویت هر جامعه ای بشمار می رود، اظهار کرد: اگر امنیت از جامعه ای سلب شود، تمام مسائل اجتماعی و اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

وی مقوله امنیت را بالاترین رکن قدرت هر جامعه برشمرد و افزود: قطعا حصول امنیت در جامعه در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه های حساس خواهد بود.

ربیعی با اشاره به اهمیت جایگاه پدافند هوایی در تامین امنیت کشور، بیان کرد: امروز آسمان ایران مهم ترین عرصه ایست که دشمن در صدد ضربه زدن به آن است و به همین خاطر پدافند هوایی در اولویت قرار گرفته است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در پایان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان حاضر در این موضع خاطرنشان کرد: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این موضع در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک اهمیت ماموریت محوله وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها