خبرهای داغ:

قدردانی شیوخ عشایر شادگان از پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی

شیوخ و بزرگان عشایر شادگان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان از اقدام سپاه در عملیات «وعده صادق» تشکر و حمایت کردند
کد خبر: ۹۵۹۱۸۷۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ شیوخ و بزرگان عشایر شادگان به همراه امام جمعه شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج  و دیدار با سرهنگ علی فرحانی فرمانده سپاه شادگان حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و از این پاسخ کوبنده تشکر و قدردانی نمودند.

فرحانی فرمانده سپاه شادگان در این دیدار گفت : دستاورد مهم این عملیات این بود که جمهوری اسلامی ایران در جبهه حق علیه جبهه کفر بود و پیروز شد و هیبت و هیمنه دروغین رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی اسرائیل شکسته شد.

فرمانده سپاه شادگان افزود : موشک‌ها سوخت می خواهد و سوخت این موشک ها، مردم هستند و با پشتبانی مردم از جمهوری اسلامی به حول قوه الهی تمام طراحی آمریکا و اسرائیل در منطقه موفق نخواهد شد و این مایه افتدار و افتخار در مقابله با ظلم و استبداد می باشد.

شیخ توفیق مقدم به نیابت از شیوخ در این دیدار اظهار داشت : امروز ما در سپاه شادگان حاضر شدیم که پیام قدردانی و تشکر همه مردم و جوانان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این عملیات غرور آفرین برسانیم و اعلام کنیم که برای ما یک افتخار و عزت است که زیر پرچم اسلام و در یک نظام مردم سالار زندگی می کنیم.


شیخ توفیق ادامه داد : این عملیات که توسط سپاه پاسداران و با ایام عید سعید فطر همراه بود یک عید دوم امت اسلامی بوده است و ما به این نظام و رهبر عزیز انقلاب افتخار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها