ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد

زنجان- فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قدرت و آمادگی قرار دارد و با تمام تهدیدات مقابله می‌کند.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۷۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

ارتش در اوج قدرت و آمادگی قرار دارد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محمدعلی بیرانوند در نشست خبری بااصحاب رسانه با تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق توسط پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین رور ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از سران خودفروخته طاغوت و منافقین و عوامل نفوذی بیگانه دنبال این بودند که ایران یگان مسلح قوی نداشته باشد و با توطئه‌های مختلف به دنبال انحلال ارتش بودند.

وی بیان کرد: در تمام نقاط ایران تجزیه طلبان به دنبال جدایی و غارت کشور بودند وبا بهانه‌های مختلف دنبال تضعیف و ضربه زدن به انقلاب بودند و برای همین می‌خواستند ارتش را تضعیف و منحل کنند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش زنجان تصریح کرد: امام (ره) با بیش حکمیانه خود در ۲۶ فروردین ۵۸ حمایت خود را از ارتش اعلام کردند که باعث شد این نیروی مقتدر به ملت پیوند زده شود.


وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در عملیات رشادت‌های فراوانی انجام دادند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کشور کردند که ۷۰۰ شهید از پرسنل تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان هستند.


وی به همراهی ارتش با انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتش علاوه بر دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران همواره در برهه‌های و حوادث بلایای طبیعی در کنار مردم بوده است و به آن‌ها امدادرسانی کرده است.


امیر بیرانوند ابراز داشت:امروز ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر نخبگان و نیروی داخلی در زمینه تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و از قدرت‌های بزرگ منطقه است.


امیر بیرانوند با بیان اینکه کشورمان از جمله سه کشور بزرگ در زمینه پهپاد است، افزود: نیروی دریایی کشورمان نیز از قدرت‌های بزرگ منطقه است.


امیر بیرانوند بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قدرت و آمادگی قرار دارد و با تمام تهدیدات مقابله می‌کند و توان پاسخ گویی به هر نوع تهدید را دارد.

 

وی در ادامه به برنامه‌های روز ارتش در زنجان، اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی، تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن، ویزیت رایگان برای عموم مردم به مدت دو روز در ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در بیمارستان ارتش، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، غبارروبی مزار شهدا، پویش اهدای خون توسط کارکنان از جمله این برنامه‌ها است. 


فاطمه عسگری

ارسال نظرات