ایثارگران برای جانفشانی در راه اعتلای نظام و انقلاب گوش به فرمان ولایت است

دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کشور در پیامی از اعلام آمادگی ایثارگران به منظور حضور در جبهه های نبرد علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۲۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران   کشور، متن پیام بدین شرح است:

 

  بسم الله الرحمن الرحیم

الله اکبر از این همه عنایات الهی،  الله اکبر از این همه عزت و قدرتی که خداوند تبارک و تعالی به کشوری عنایت نمود که علی رغم همه سختی‌ها، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی، لیکن با عنایت و اقتدا به فرمان الهی مبنی بر ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم و توجه به دانش های مدرن و رشادت های شهدای عظیم الشان، به چنان توان نظامی رسیده است که صرفاً با فشردن دکمه‌ای، گرزی گران را بر سر سفاکان صهیونیست بزدل در هزاران کیلومتر دورتر از خاک کشورمان، می‌کوبد.

تمام دشمنان این مرز و بوم بدانند این سیلی سخت، صرفاً، برق شمشیر شیعیان امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیهم السلام است و چنانچه مجدداً دچار اشتباه محاسباتی گردند، بدانند که پیروان اولین مدافع ولایت، با رمز یا حضرت فاطمه الزهرا (س)، دودمانشان را برخواهند چید، انشاالله.

  ما خانواده بزرگ ایثارگران، پس از سجده شکر به درگاه الهی و سپاس و تشکر از نیروهای توانمند سپاه پاسداران، حمایت قاطع خود را از اقدام مقتدرانه لشکریان مقتدر اسلام اعلام نموده و آمادگی خود را جهت حضور در میادین مختلف نبرد علیه کفار سفاک صهیونیست، خاصه میدان کارزار تل آویو، اعلام می داریم.

 

دکتر محمد یزدان پرست

دبیرکل خانه ایثارگران کل کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار