خبرهای داغ:
مدیرعامل این شرکت در پیامی عملیات غرور آفرین "وعده صادق" در پاسخ به تجاوز گری رژیم صهیونیستی را نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور دانست.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۳۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل این شرکت در پیامی عملیات غرور آفرین "وعده صادق" در پاسخ به تجاوز گری رژیم صهیونیستی را نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور دانست.

وی در ادامه افزود: در سایه با برکت حضرت ولی عصر عج و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، امروز در نقطه “خوب” تاریخی قرار گرفته آیم و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و حامیان غربی و سست عنصرهای منطقه باید بدانند که سزای حملات وحشیانه به زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان و کنسولگری ایران در دمشق بی پاسخ نماند! تاریخ نویسان قطعا درباره این پاسخ کوبنده سپاه اسلام و یاران واقعی امام زمان ( عج) به زیبایی و اقتدار روایت خواهند کرد. رمز عملیات بنام مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام بنام “یارسول الله” انتخاب شد که همه امت اسلام در شادی آن شریک بوده و دشمنان اسلام و منافقان داخلی وخارجی بدانند که “وعده صادق” مقام معظم رهبری این گونه جهان را مبهوت اقتدار و تدبیر وشجاعت رهبری فرزانه انقلاب و نیروهای مسلح ایران معطوف کردند که دیگر دوران بزن در رو تمام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها