خبرهای داغ:
سرهنگ خادمی:

۸۰ نفر از بسیجیان موثر، فعال و دغدغه‌مند حوزه فرهنگی استان همدان تجلیل شدند

همدان-معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به برگزاری گردهمایی شهید «سروری راد ۲» گفت: در این گردهمایی از ۸۰ نفر از بسیجیان موثر، فعال شهرستانی و دغدغه‌مند در حوزه فرهنگی استان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۵۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

۸۰ نفر از بسیجیان موثر، فعال و دغدغه‌مند حوزه فرهنگی استان همدان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ وحید خادمی در گردهمایی شهید «سروری راد ۲» و آئین تجلیل از منتخبین و برگزیدگان رویداد‌های فرهنگی- تبلیغی بسیج استان همدان در سال ۱۴۰۲ که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: شهید سروری راد یکی از مسئولین فرهنگی پایگاه‌های شهرستان گرمسار استان سمنان بود که در اغتشاشات ۱۴۰۱ به فیض شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه ابتکارات و ایده‌های فرهنگی هنری بسیجیان طی سال دریافت شد، گفت: این همایش به پاس قدردانی از زحمات همه بسیجیانی که پای کار فرهنگی بودند اجرا شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه ۹۰۰ هزار نفر از بسیجیان در کشور پای کار‌های فرهنگی هستند، عنوان کرد: در این گردهمایی از ۸۰ نفر از بسیجیان موثر، فعال شهرستانی و دغدغه‌مند در حوزه فرهنگی استان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸ رویداد فرهنگی از جمله انوار هدایت، فتح قله‌ها، شهیدالقدس و ... به همت بسیجیان در سطح استان اجرا شده است، مطرح کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر بسیجی در این رویداد‌ها در قالب شبکه‌های متعدد فرهنگی از مجموعه پایگاه‌ها با هدف احیای پایگاه‌ها پای کار بودند.

خادمی با بیان اینکه استان همدان در اجرای تمام رویداد‌ها به صورت میانگین رتبه سوم را در کشور‌ها کسب کرده است، درصد تحقق و میزان مشارکت در رویداد‌های استانی به تفکیک ناحیه را برشمرد و گفت: نهاوند با ۳۹.۶۵ درصد، ملایر ۳۹ درصد، فامنین ۳۸، همدان ۳۵، قهاوند ۲۹، اسدآباد ۲۵، بهار ۲۲، تویسرکان ۱۴، رزن ۱۳ و کبودراهنگ ۸ درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه گردهمایی شهید «محمد حسین سروری ۱» در سال ۱۴۰۱ با حضور ۵۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های برتر کشوری در تهران برگزار شد، عنوان کرد: در این گردهمایی از استان همدان ۳۰ پایگاه حضور پیدا کردند که علاوه بر هدیه فردی هر پایگاه مبلغ ۳ میلیون تومان و در مجموع بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان به صورت کمک هزینه فرهنگی دریافت کردند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما در شبکه‌های فرهنگی بسیج به دنبال نگاه قرارگاهی هستیم، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۴۷ هزار نفر در رویداد‌های پیام جاودانه که وصیت نامه خوانی امام خمینی (ره) بود تا آخرین رویداد که ایران قوی-حضور حداکثری به مناسبت دهه فجر و انتخابات بود شرکت کردند که ۸۰ نفر تقدیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات