خبرهای داغ:

انجام معاینات پزشکی برای 1000 زائر حج تمتع در کرمانشاه

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از انجام معاینات پزشکی زائران حج تمتع استان خبر داد و گفت: یک‌هزار نفر از استان طی گذراندان مراحل پزشکی و آموزش از اواخر اردیبهشت‌ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۹۲۰۶۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه ضمن بازدید از محل معاینات و کمیسیون پزشکی زائران حج تمتع استان کرمانشاه واقع در هلال احمر شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور، متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی را انجام داده و سلامت جسمی آن‌ها توسط پزشکان معین تأیید و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.
وی ادامه داد: حدود یک‌هزار نفر از استان کرمانشاه طی گذراندان مراحل پزشکی و آموزش از اواخر اردیبهشت‌ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند.مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه اشاره‌ای به حج عمره داشت و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته اعزام محدودی برای استان در حد 2 کاروان(یک کاروان اهل سنت و یک کاروان شیعه) در ماه شوال فراهم شده که اولویت اعزام براساس تاریخ واریز وجه افراد خواهد بود. یعنی زائرانی که زودتر از سایرین وجه خود را واریز کرده‌اند در اولویت قرار می‌گیرند.
بعد از انجام حج تمتع، سفرهای حج عمره از سر گرفته خواهد شد.وی در خصوص اعزام به عتبات عالیات، گفت: در 21 دفتر در سطح استان کار ثبت‌نام انجام و اعزام‌های متنوع در حد یک‌هفته، 6 روز، سه‌روزه و چهار روزه انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار