خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: رسانه‌ها باید در آرامش بخشی به جامعه نقش اساسی خود را ایفا کرده و به حفظ وحدت و انسجام ملی کمک کنند.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۰۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

تقویت وحدت و انسجام ملی و آرامش بخشی به جامعه رسالت رسانه هاستبه گزارش خبرنگار بسیج، محمود احمدی در نشست هم اندیشی و تجلیل از برترین‌های پویش تولیدات رسانه‌ای انتخابات بسیج رسانه استان سمنان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با تاکید بر هویت بخشی به رسانه‌های استان با تشکیل کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌ها و برگزاری اردوی راویان پیشرفت و جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جام رسانه‌ای امید استان سمنان، اظهار کرد: این برنامه‌ها نشان داد اگر ما برای خبرنگاران و فعالان رسانه برنامه عملیاتی داشته باشیم، خبرنگاران پای کار هستند.
وی با تاکید بر وحدت و انسجام و همدلی بین فعالان رسانه‌ای در استان سمنان، گفت: باید در خصوص امیدآفرینی در جامعه بویژه قشر نوجوان و جوان کار شود چرا که دشمن تلاش دارد روحیه یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق نماید.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با تاکید بر جنگ رسانه‌ای که رهبر انقلاب در سال ۱۳۸۳ بر آن تاکید کردند، ادامه داد: باید در این راستا تلاش کرد و رولیت اول و درست و دقیق را منعکس کرد.
وی ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولین توسط رسانه‌ها و نقش مطالبه گری را مهم برشمرد و گفت: انتقاد آگاهانه، دلسوزانه، منصفانه، عالمانه و فاقد تخریب در مطالبه گری لازم و ضروری است که خبرنگاران ما در این راستا خوب عمل کرده اند.
احمدی با تاکید بر اینکه بسیج فراجناحی عمل کرده و همه دلبستگان به نظام و انقلاب گرد بسیج حضور دارند، اظهار کرد: بالا بودن سعه صدر و کمک به رفع آسیب‌ها و چالش‌های جامعه بویژه در جوانی جمعیت و عفاف و حجاب و ازدواج آسان و طلاق و اعتیاد باید مورد توجه جامعه رسانه‌ای بیش از پیش باشد.
وی آرامش بخشی به جامعه را مهم برشمرد و افزود: رسانه‌ها باید در آرامش بخشی به جامعه نقش اساسی خود را ایفا کرده و به حفظ وحدت و انسجام ملی کمک کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان به شناساندن ظرفیت‌های بسیج رسانه به سایر اقشار بسیج نیز تاکید کرد و گفت: توجه بیشتر به هیئت اندیشه ورز و احصا مشکلات و ارائه راهکار‌ها در راستای حل مشکلات جامعه رسانه‌ای ضروری و مورد توجه بسیج رسانه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها