خبرهای داغ:
سپاه فجر استان فارس به مناسبت 29فروردین ماه روز ارتش قهرمان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۳۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سپاه فجر استان فارس به مناسبت 29فروردین ماه روز ارتش قهرمان بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

عمل انقلابی، حکیمانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358 در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی در برابر رویکردهای انحرافی موجب تثبیت این شجره طیبه و تداوم افتخارات آن در دفاع همه جانبه از جغرافیای ارزشها و اصول و جغرافیای سرزمین مقدس ایران اسلامی گردید .حماسه آفرینی های ارتش قهرمان در دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران ماندگار هست و چراغ راه همه مجاهدان عرصه حق و باطل است. مجاهدان پاکباخته ارتش اسلامی و مکتبی ایران با شناخت دقیق و بصیرت عمیق از صراط مستقیم انقلاب اسلامی از آغاز تا تداوم انقلاب الگوی درخشانی ساخته اند که روز به روز صبغه الهی آن بیشتر می شود و مایه امید مستضعفان و بیم مستکبران عالم گردیده و نام مبارک ارتش اسلامی ایران لرزه به اندام مستکبرین می اندازد .
ارتش جمهوری اسلامی در دوران 44 ساله انقلاب در همه صحنه ها و میدان های داخلی حمایت و دفاع از میهن اسلامی و سرزمین قهرمان پرور ایران پیشگام و پیشرو بوده و مایه افتخار آحاد ایرانیان است و از سویی عزت راهبردی و صلابت ایران اسلامی مرهون اقدامات جهادی ، ایثار، رزمندگی و فداکاری عناصر مومن و مکتبی در ارتش جمهوری اسلامی است آنچنانکه این عزت روز افزون امروز فراگیر شده و مایه دلشادی همه آزادگان جهان است .
هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرزهای مقدس ایران اسلامی به ویژه دفاع مشروع و عملیات وعده صادق در مقابل اشتباه رژیم خبیث صهیونیستی ، تصویری جان افزا برای نشان شکوهمندی ایران است که همواره زمینه آمادگی های روز افزون در طراحی و عمل مورد نیاز انقلاب اسلامی را بیشتر نموده است . دستاوردهای افتخار آمیز ارتش و افسران با ایمان این ساختار الهی در حوزه علم و فناروی ، دفاعی ، نظامی در همه ابعاد نیروهای زمینی ، هوایی ، دریایی و پدافند موجب ایجاد بازدارندگی و پایان دوران "بزن در رو" توسط مستکبران شده است .
سپاه فجراستان فارس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به‌ ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش مکتبی و اسلامی و افتخار آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشته و این روز را به آحاد رزمندگان و مجاهدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می گوید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها