مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در ستاد سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه پاسداران در پاسخ تنبیهی به رژیم صهیونیستی از فرمانده سپاه این استان تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۳۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این ديدار سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سپاه در همه عرصه‌ها برای دفاع از انقلاب سینه سپر کرده است گفت؛آموزش و پرورش در جبهه فرهنگی با تعلیم و تربیت درست سعی دارد تا هدف دشمنان که تسخیر قلب و مغز فرزندانمان است را خنثی کند.
 
 شوشتری از همه حمایت‌ها و کمک‌های سپاه در عرصه تعلیم و تربیت استان تشکر کرد و گفت: سپاه پاسداران با این اقدام مثال زدنی دل بسیاری از آزادگان عالم حتی مردم برخی کشورهای اروپایی که از ستم رژیم وحشی صهیونیستی علیه مردم غزه به ستوه آمده بودند را شاد کرد و اینجانب از همه شما پاسداران انقلاب اسلامی برای گوش مالی دادن این غده سرطانی در منطقه تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
در این دیدار سردار غیاثی ضمن حضور مدیر کل، معاونین و مدیران نواحی آموزش و پرورش مشهد تاکید کرد: سرمایه اصلی ما در جامعه مردم هستند و خوشحالی ملت بزرگ و آزادیخواه کشورمان آرزوی همه ماست و ما پاسداران برای عزت این ملت و کشور تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
وی همچنین اقدام موفق آمیز اخیر را عنایت خدای متعال و دعای رهبری عزیز و مردم ولایتمدار کشورمان و همه مظلومان عالم عنوان کرد و اظهار کرد خدای را شاکریم که ملت ایران یکبار دیگر سربلند شد.
تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از سپاه پاسداران
ارسال نظرات
پر بیننده ها