شاهرود_ ائمه جمعه شاهرود و بسطام خواستار توجه ویژه به حل مشکلات مردم شرق استان در سفر ریاست جمهوری به این خطه شدند.
کد خبر: ۹۵۹۲۱۶۷
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

تاکید ائمه جمعه شاهرود و بسطام بر توجه ویژه به حل مشکلات مردم در سفر ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در نشست شورای اداری در سرسرای ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به دو ملاحظه نسبت به سفر ریاست جمهوری با توجه به شرایط روزگار، اظهار کرد: اول تجلیل باشکوه از رئیس جمهور انجام شود و استفاده از ظرفیت هاست تا حضور معنادار باشد.
وی به مطالبات اشاره کرد و گفت: در بخش فرهنگی این سفر چه برنامه‌ای وجود دارد، چون با امام جمعه‌ها در مورد فرهنگ مشورت که رئیس شورای فرهنگ عمومی هستند مشورتی نشده است که بودجه‌های فرهنگ را هدفدار دستگاه‌ها با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی استفاده کنند.
حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه شهر بسطام نیز با تبریک عملیات وعده صادق که هیمنه پوشالی دشمنان را به لرزه انداخته است، به آیات قرآن اشاره و افزود: قرآن کریم خانه باطل را به بیت العنکبوت تعبیر کرده و خانه حق را به خانه زنبور عسل که با مدیریت با خداست.
وی با تاکید بر اینکه با تمام سختی‌ها مشاهده کردیم که دشمنان ترسیدند و فرار کردند در عملیات وعده صادق، اظهار کرد: در آیه ۵ سوره اسرار و ۵۵ سوره مائده در مورد ایرانیان بیان می‌شود که بیت المقدس را فتح می‌کنند و ترسو‌ها را از خانه هایشان بیرون می‌کشند.
رضوی نسب به سفر پربرکت رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سفر برکات فراوانی داشته باشد که کام مردم را شیرین کند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با اشاره به انجام برنامه‌ریزی سفر و اجرای مقدامات استقبال و برنامه‌ها گفت: اطلاع رسانی در راستای استقبال مردم با جدیت در حال انجام است تا برگ زرین دیگری در افتخارات مردم این دیار ثبت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها